“Vellykket lunsj”
Anmeldelse av San Telmo Gastrobar

San Telmo Gastrobar
Vurdert som nr. 42 av 1 821 Restauranter i Alicante
Anmeldt 14. januar 2019 via mobile enheter

Vår første gang her. Vi spiste en god lunsj til hyggelig pris. Vinen var super, og betjeningen veldig hyggelig. Vi kommer definitivt igjen.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, solveigs673
San Telmo G, Gerente på San Telmo Gastrobar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. januar 2019

Tusen takk for din kommentar. Vi venter på deg med åpne armer. hilsener

Anmeldt 8. september 2018 via mobile enheter

Anbefales på det sterkeste: hyggelig betjening, fantastisk mat & koselig atmosfære! Ps: burde bestille bord på forhånd. Anbefaler crispy chicken fingers, hake salad og salaten med avokado og eple.

1  Takk, kamillehof
EquipoSanTelmo, Marketing på San Telmo Gastrobar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. september 2018

¡Hi Kamille! We are very very happy with your nice words. We hope to see you again soon in San Telmo. ¡Best regards!

Anmeldt 7. september 2018 via mobile enheter

Vi var syv personer som ba om «mix tapas».
Nydelig mat, god vin og overraskende lav regning blir aldri feil.
Vil spesielt trekke frem desserten «up side down cheesecake»
MAGISK

Takk, 173oleb

¡Hi Hyggelig Pris! We are very very happy with your nice words. We hope to see you again soon in San Telmo. ¡Best regards!

Anmeldt 5. september 2018 via mobile enheter

Vi spiste en nydelig middag på denne restauranten- anbefaler Iberian Pork! Hyggelig atmosfære og kelnere. Er virkelig verdt et besøk!

1  Takk, Mette B

¡Hi Mette B! Thanks for your nice words. We are happy that you liked our dishes. ¡Best regards!

Anmeldt 5. september 2018 via mobile enheter

Hyggelige, små lokaler med svært koselig atmosfære. Svært god service og hyggelige servitører. Biffrettene vi bestilte var svært gode. Anbefales!

1  Takk, Lasse F

¡Hi Opplevelse! Thanks for your nice words. We are happy that you liked our dishes. ¡Best regards!

Reisende som så på San Telmo Gastrobar, så også på

Alicante, Costa Blanca

Har du vært i San Telmo Gastrobar? Del dine erfaringer!