“Veldig bra. Anbefales.”

Vurdert som nr. 58 av 1 929 Restauranter i Alicante
Omgivelser: Ensanche Diputación
Omgivelser: Ensanche Diputación
Anmeldt 20. september 2021 via mobile enheter

Hvert her 2 dager på rad. Veldig bra service, og da mener jeg veldig bra. Spiste Pizza siste dagen og den var blant topp 2 jeg har spist på restaurant...Meget bra. Anbefaler å stikke innom her

Dato for besøk: september 2021
Takk, Jon-Erik_Nord

Anmeldt 4. mars 2020 via mobile enheter

Vi prøvde både sjømatrestauranten og den italienske restauranten. Artig konsept med at restauranten var delt i to. Fantastisk god mat og særdeles hyggelig betjening. Beliggenheten på havna gir denne plassen terningkast 6.

Dato for besøk: mars 2020
Takk, mailen222
Anmeldt 22. september 2019 via mobile enheter

Ble anbefalt restauranten og hadde positive forventninger. Ble skuffet dessverre. Maten så flott ut men smakte svært lite og dessverre var Anbefalt vin like så. Var Ikke spesielt imponert over servitørene selv om de var hyggelige.

Alt i alt, dette er en midt på tre restaurant og ikke forvent at du kommer til en perle.

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, Saltokjell
Anmeldt 13. august 2019 via mobile enheter

Fantastisk resturant med en utrolig beliggenhet her i Alicante. Veldig hyggelig betjening, så plassen anbefales av oss!

Dato for besøk: august 2019
Takk, RonnyEnoksen
Anmeldt 24. juni 2019 via mobile enheter

Vi hadde allerede spist middag da vi kom over denne flotte restauranten ved havnen. Her byr de på det beste fra det Italienske kjøkken og vi ble fristet til å bestille både forrett, hovedrett og dessert som vi delte til kveldsmat. Porsjonene var helt perfekte! I tillegg ble vi anbefalt vin til maten som også falt i smak. Her er det første og fremst den imøtekommende og gode servicen som virkelig er i særklasse. Vil anbefale enhver å ta turen hit.

Takk for en fin kveld!

Dato for besøk: juni 2019
Takk, NathalieR2285

Reisende som så på Porto Felice Ristorante Italiano, så også på

Alicante, Costa Blanca

Alicante, Costa Blanca

Har du vært i Porto Felice Ristorante Italiano? Del dine erfaringer!