“Svært hyggelig personell og hyggelig sted å ta med venner og sitte lenge ute .”
Anmeldelse av La Casa de Leo

La Casa de Leo
Vurdert som nr. 124 av 1 962 Restauranter i Alicante
Omgivelser: Centro
Omgivelser: Centro
Anmeldt 8. november 2018

Imøtekommende og hyggelig personell. Et perfekt sted å ta med venner og nyte god tid sammen. Variert meny og god kunnskap om lokale viner . Vi spiste andeconfit som var servert på en helt annerledes måte og egen vri. Anbefales virkelg.

Takk, 362arvidg

Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Veldig god mat og veldig hyggelig kelner. Vi spiste veldig god tapas og drakk deilig sangria. Trivelig og veldig fint sted. Anbefales!

Dato for besøk: juli 2018
2  Takk, lohnlohn
Anmeldt 6. juli 2018 via mobile enheter

Fantastisk! Nydelig sjarmerende liten restaurant, fantastisk mat og hyggelige servitører. Maten var ubeskrivelig god og anbefaler virkelig å kjøpe tapas og dele. Anbefaler denne restauranten på det varmeste!

Dato for besøk: juli 2018
2  Takk, 14h_vardb
Anmeldt 28. juni 2018 via mobile enheter

Vi var to familier som kom over denne hyggelige restauranten. Maten var så deilig! Og rosévinen vi hadde til passet perfekt! Mannen min hadde en nydelig foie gras hamburger. Vi andre hadde tapas. Nydelig østers, franske oster, iberiske skinker, og mye annet spennende! Vi kommer gjerne igjen! Takk for oss. Høyt prisnivå, men var verd det!

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, StineMB
Anmeldt 2. juni 2018 via mobile enheter

Hyggelig fransk restaurant åpnet i mars 2018.
Restauranten har det lille ekstra med hvite duker, stoff servietter, lekkert interiør og svært bra toalett-fasiliteter som verdsettes og skiller seg ut.

Nydelig mat, god service og hyggelig betjening. Ville gi terningkast fem, men når regningen kommer og de legger på ekstra for brød & aoli (som ble satt på bordet uten at vi spurte), samt tomatsaus (som vi ikke fikk), blir det for dumt. På toppen av det hele ble det lagt på ekstra EUR for hvit duk og tøyservietter! Det blir rett og slett for dumt, og gjør at deg totale i trykket trekker ned.

Dato for besøk: juni 2018
2  Takk, CatharinaS590
lacasadeleoalicante, Propriétaire på La Casa de Leo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. juni 2018

Thank you for your feedback, we are happy that you like our restaurant and the food, for the nappe service, we are already going to change it... we tried hard to put the fair prices in all ours plates... anyway we hope you will give us another oportunity to give you the best.

Reisende som så på La Casa de Leo, så også på

Alicante, Costa Blanca

Har du vært i La Casa de Leo? Del dine erfaringer!