“Verdt et besøk. ”
Anmeldelse av Indian House

Indian House
Vurdert som nr. 1 av 1 849 Restauranter i Alicante
Anmeldt 31. august 2019 via mobile enheter

Fantastisk god mat. Jeg spiste Chicken Korma og kjæresten spist Lamb Tikka Masala. Rask servering, hyggelig bevertning og prima mat. Anbefales på det varmeste.

4  Takk, carntsen

Anmeldt 21. august 2019 via mobile enheter

I er her i dag for andre gang. Jeg å kona mi måtte dra hit igjen for de serverte svært god mat og ledig god service. Servitørene er også gode i engelsk. Du får også mye mat for pengene. Beste stedet vi har besøkt på de 10 dagene vi har vært her. Anbefaler på det sterkeste.

4  Takk, jarler2016
Anmeldt 18. august 2019 via mobile enheter

Har vært i Alicante 1 uke nå, og spist på flere av restaurantene i byen (valgt ut fra anmeldelser her). Dette er uten tvil det beste måltidet jeg hadde under hele oppholdet, og det eneste stedet i som etter min vurdering lever opp til anmeldelsen den har fått. Nydelig mat og drikke, ypperlig service og lun atmosfære. Også pluss for god airconditionen (det var 33’ ute)! Dette var også det eneste stedet som faktisk spurte om maten smakte. Anbefales.

4  Takk, h_kond659
Anmeldt 6. august 2019 via mobile enheter

God mat og ypperlig service! Anbefaler denne restauranten til alle som liker indisk mat på det sterkeste!

4  Takk, 682_yvindu
Anmeldt 5. august 2019 via mobile enheter

Vi fant denne restauranten på TripAdvisor og bestemte oss for å gi den et besøk. Det angret vi ikke på, maten var utsøkt og servicen var upåklagelig med veldig hyggelig betjening Anbefales på det sterkeste

4  Takk, kimFinstad

Reisende som så på Indian House, så også på

Har du vært i Indian House? Del dine erfaringer!