“Biff opplevelse”

man. 3.10.
20:00
Vurdert som nr. 29 av 1 939 Restauranter i Alicante
Anmeldt 23. september 2021 via mobile enheter

Skal dere ha en biff middag i Alicante, dra hit. Vært her tre ganger tidligere,siste gang i februar 2020, før covid 19. Var redd de ikke sto seg gjennom krisen, men hipp hurra, her var de, bedre enn noensinne. En vanvittig entrecote som smeltet på tungen, med smak av grillen, olala. Er dere i Alicante, må dere få dette med dere, kaller det rimelig,19 EUR, alt tatt i betraktning.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Christ-Henning L
Felipe L, Agencia/Consultora på Cabana Grill, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. september 2021

Thank You!

Anmeldt 5. mars 2020 via mobile enheter

Skal du spise biff i Alicante dra hit! Fantastisk mat og service 5/5 Kommer tilbake neste gang vi er i byen

Dato for besøk: mars 2020
Takk, 902samuele
tbonegrill2020, Marketing på Cabana Grill, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2020

Hi Samuel!
Thanks for your review, we're glad to read this and we hope you're back in Alicante then and in Cabaña as well!
Till next time!

Anmeldt 19. februar 2020

Her har jeg vært en gang tidligere, og her skal jeg tilbake hver gang jeg er i Alicante! Denne gangen hadde jeg med kona som bestilte en solomillo og jeg en entrecote. Solomilloen var for mye stekt, men fikk en ny i løpet av 2-3 minutter, helt perfekt stekt, bravo! Aldeles nydelig mat, dessert og vin. Rimelig priset i forhold til kvaliteten! Anbefaler alle kjøttelskende denne restauranten.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, Christ-Henning L

Hi Christ!
Till next time!

Anmeldt 2. desember 2019

Litt utenfor turistløypen fant jeg denne koselige grill restauranten. Tok taxi opp, 4 euro, og gikk ned igjen til sentrum, 20 min rolig gange. Meget god og utvalgt meny. Alt av biffer, t-bone, tomahawk, kobe etc etc. Jeg spiste en nydelig t-bone på 761 gram, wow, trodde ikke jeg skulle spise så mye, men det gikk ned alt sammen, nydelig. Utvalget av vin var også meget bra. Exclusive biffer til gode priser. Her skal jeg tilbake neste gang jeg er i . Mye for pengene!Alicante!

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, Christ-Henning L
Anmeldt 5. august 2019 via mobile enheter

En bortgjemt perle, her må du gå om du er glad i biff. Gustavo som var vår kelner sørget til enhver tid for at vi hadde noe i glasset og anbefalte oss en biff utenfor menyen som virkelig var helt fantastisk! Vi kommer garantert tilbake hit igjen

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, MatsK320

Reisende som så på Cabana Grill, så også på

Alicante, Costa Blanca

Alicante, Costa Blanca

Har du vært i Cabana Grill? Del dine erfaringer!