“Best in the World ”
Anmeldelse av Antica Pizzeria da Sasa'

Antica Pizzeria da Sasa'
Vurdert som nr. 7 av 1 849 Restauranter i Alicante
Anmeldt 9. september 2019 via mobile enheter

This is the best in the World, þetta var gg mæli svakalega með ekkert kjaftæði þetta er geggjuð stemning og allt

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, rikeyalda

Anmeldt 4. september 2019 via mobile enheter

Vi spiste pizza Salame og Lasagne. Flott og velsmakende måltid. Rask servering og hyggelig personale. Spiser gjerne flere ganger der. OK. pris.

Dato for besøk: september 2019
Takk, jan-larsen8
Anmeldt 13. august 2019 via mobile enheter

Veldig god pizza, magisk tomatsaus og kjempe god pizzabunn !!anbefales og ta turen hit. Mannen spiste opp sin mat, og restene av min. Vanskelig og la være.

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, 697anettep
Anmeldt 31. juli 2019 via mobile enheter

Vi var to par som spiste har for første gang. Vi kommer garantert tilbake! Anbefaler denne plassen på det sterkeste

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, 682_yvindu
Anmeldt 29. juli 2019 via mobile enheter

Elsker stedet! Ble kjent med sjefen og de ansatte mens vi var der. De lager ekte italiensk Pizza. Pizzabunnen er laget fra bunnen, og latt gjære i rikelig tid. Stedet er sjarmerende om du liker å sitte i gatene å
nyte den spanske arkitekturen og Alicantes gatesjarm. Anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: juli 2019
2  Takk, MarkusBranum

Reisende som så på Antica Pizzeria da Sasa', så også på

Alicante, Costa Blanca

Har du vært i Antica Pizzeria da Sasa'? Del dine erfaringer!