Alicante høydepunkter privat tur med slott

Bestill på forhånd

fra kr 2 381,07
fra kr 3 589,56
fra kr 5 372,37
Anmeldt 17. september 2018 via mobile enheter

Vi var en gjeng på jobbseminar, som besøkte Borgen sammen med en guide. Utsikten over byen er flott, men det er lite å se inne i selve borgen. Det er en liten cafe der inne som blant annet serverer sangria, hvilket hjalp litt. Vi ble kjørt opp og ned i taxi, hvilket var bra. Hvis vi skulle ha gått opp, ville det ikke ha vært verdt strevet

1  Takk, 515curtl
Anmeldt 12. september 2018 via mobile enheter

Koselig plass som man BØR få med seg når man er i alicante! Helt magisk utsikt med total panoramautsikt alle veier! Heis opp koste ca. 3 euro, noe som et lite for en opplevelse som varer livet ut :)

Takk, 855jonash
Anmeldt 6. september 2018 via mobile enheter

Morsom opplevelse.
Stor borg verdt å se.
Drar tilbake neste gang.
Mat og drikke på plassen.
Greit å ta taxi opp og gå ned når ferdig.

2  Takk, eivinds228
Anmeldt 13. august 2018 via mobile enheter

Tok heisen opp, siden det var veldig varmt. Flott utsikt over Alicante by. Flott borg, anbefales å ta turen opp.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, 74-tattoo
Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

Vi kjørte bil opp, men det er også mulig å ta heis fra like i nærheten av stranden. Stort fint område, velstelt og fint. Flott utsikt over byen og området og noen morsomme riddere som det var kult å ta bilder med. Vi ble overrasket over så lite folk det var der og at det ikke kostet noe😊Det var en varm dag som sikkert forklarer noe. Absolutt en tur jeg vil anbefale til andre. Hvis jeg skal besøke stedet igjen vil jeg ta heis opp og gå ned igjen, men da må det ikke være fullt så varmt.

Dato for opplevelse: juli 2018
2  Takk, MaritaDyrhovden