Anmeldt 9. juli 2017

Etter sen ankomst 26. juni, tok jeg heisen fra resepsjonen sammen med tre personer. Etter få sekunder stoppet heisen og ble stående ca 20 minutter før vi ble reddet ut. Dagene etterpå så jeg at personale jobbet med heisen som stod fast med personer innestengt .Det ble ikke satt opp noe varsel om at heisene ikke fungerte som de skulle. Nest siste dagen tok jeg sjansen på å ta heisen (fra resepsjonen og opp til den etasjen der vi bodde - vi hadde da gått 6 etasjer hver gang vi skulle opp og ned og det var svært anstrengende i 26 - 30 grader).Denne gangen tok vi heisen sammen med en eldre dame, etter få sekunder stoppet heisen igjen og det tok nesten 30 minutter før vi ble reddet ut. Den eldre damen fikk panikk og hyperventilerte, og det hele var ganske skremmende for alle. Da jeg (rasende) gikk direkte til resepsjonen etter å ha blitt reddet ut og ga uttrykk for hva jeg syntes om å ha blitt utsatt for slike opplevelser, svarte vedkommende bak disken at de var klar over at heisene over tid hadde vært "ustabil", og at de fremdeles jobbet med problemet (men uten at de hadde varslet gjestene om at heisen var ustabil.. Disse to opplevelsene var svært skremmende og ubehagelig, og jeg tør ikke tenke på hvordan jeg ville reagert dersom det for eksempel hadde blitt utløst brannalarm mens vi stod fast. Dersom du/dere er engstelig for å bli stående fast i heis, vil jeg advare mot dette hotellet. Det fremstod tydelig at man satte gjestenes sikkerhet i stor fare, og ikke tok situasjonen på alvor.

• Opphold: juni 2017, reiste som et par
5  Takk, tskogsta
MeliaAlicante, Director de Relaciones con Clientes på Melia Alicante, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. oktober 2017

Dear Guest,

Firstly, we would like to say thank you for letting us know the experience you had in Meliá Alicante.

Secondly, in name of the entire Team we really lament the inconveniences you lived during your stay with us. We are deeply sorry that you experienced this kind of incident at our hotel, please allow me to inform you that this is not an usual occurrence here and it was something punctual. After this, we took immediate actions to resolve the obstacle and I can guarantee that our lifts are working correctly.

Please, give us another opportunity to show you that our hotel is working perfectly and we can make a remarkable stay for you.

Sincerely,

Gloria Arenaza

Anmeldt 2. juli 2017 via mobile enheter

Sitter igjen med en ypperlig følelse etter vårt opphold på Melia. God service, fantastisk mat, gode fasiliteter og særdeles god beliggenhet.
Vi leide bil fra et Sixt kontor på hotellet for en dagstur. Veldig god pris og service her også.

Forbedringspotensialet er språket. Generelt er standarden på engelsken på et nivå som er for lavt til et så flott hotell etter vår mening. Så ta med ordbok.

Opphold: juni 2017, reiste som et par
Takk, Alexandra H
MeliaAlicante, Director de Relaciones con Clientes på Melia Alicante, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. september 2017

Dear Alexandra,

On behalf of the entire team, I would like to thank you for selecting our Meliá Alicante to spend your birthday, as well as for sharing your enjoyable stay with us.

We understand there is always room for improvement and through your comments we will definitely be able to do it.

You will always be welcome at our Meliá Alicante and it will be a real honor for us to be your host in a future visit.

Gloria Arenaza

Anmeldt 20. mai 2017 via mobile enheter

Rom jeg hadde bestillt og forhåndsbetalt var ikke tilgjengelig så jeg ble uten diskusjon oppgradert til Level avdeling. Meget bra rom, deilige senger og bra frokost. Anbefaler å stille tidlig til frokost. Søndag kl 10 var det kjempekø for frokost. Hotellet har over 500 rom og var helt fullt. Jeg spiste frokost kl 08 . Bra service og utvalg på buffet og varmmat.

Opphold: mai 2017, reiste med venner
1  Takk, Bj0rn65
MeliaAlicante, Director de Relaciones con Clientes på Melia Alicante, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. mai 2017

Dear Guest,

Thank you for sharing your impressions about Meliá Alicante on Trip Advisor. We need to know our guests opinions in order to know how we can improve the service that we provide you.

It´s a real pleasure to know your nice opinion about our breakfast buffet and our rooms!

Your positive comments help us with our effort on the hard working.

Hope to see you again at Meliá Alicante!

Patricia Pérez

Anmeldt 3. mai 2017

Hadde Levelrom som var lyst og fint og med stort bad. Egen frokostservering med flott frokost. Rommet lå mot båthavna og det var noe støy om ettermiddagen og utover kvelden pga underholdning på plassen rett over hotellet. Mye sol på balkongen fra tidlig ettermiddag. Noe lytt fra gangen utenfor rommet og fra rom i nærheten. Fikk en våkenatt siste natta på grunn av høylydt krangel på rom i nærheten. Ellers ikke noe å klage på. Kommer gjerne tilbake.

Romtips: Rom mor sjøsiden/stranda og strandpromenaden er roligere og har morgen-/formiddagssol
  • Opphold: april 2017, reiste som et par
Takk, Helen F
MeliaAlicante, Director de Relaciones con Clientes på Melia Alicante, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. mai 2017

Dear Helen,

Thank you for your time and efford in letting us know your feedback about your stay at Meliá Alicante.

It is a pleasure to know that you experience with us was more than satisfactory due to the huge variety of products in our breakfast and the sun that you could enjoy in your balcony.

Regarding the exterior noises, we would have liked to know them meanwhile you were staying with us, so we could have offer you some options.

We hope that you will give us another opportunity to change your perception.

Liliana Rozados

Anmeldt 10. april 2017 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse God mat , fine rom med nydelig utsikt vi oppleve fantastisk fyrverkeri. Veldig fint for par som familier . Hadde flere runder i byen som er en veldig sjarmerende og fin by.

Opphold: juli 2016, reiste med familie
Takk, Liliaingrid
MeliaAlicante, Director de Relaciones con Clientes på Melia Alicante, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. april 2017

Dear Guest,

Thank you for sharing your experience with us and the rest of users of TripAdvisor.

It was a real pleasure to have you with us during Hogueras, typical holiday from Alicante. We hope that we will receive you again this year!

Thank you for choosing Meliá Alicante.

Liliana Rozados Rozados