Gratis avbestilling frem til 24/07
  • Restaurant
Besparingsvarsel! 15 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 15 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 97 per natt.

Hospes Amerigo(Alicante)
Gratis avbestilling frem til 29/07
  • Restaurant
NH Alicante(Alicante)
  • Svømmebasseng
Bed & Breakfast La Milagrosa(Alicante)(Mye for pengene!)
  • Frokost inkludert
Besparingsvarsel! 31 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 31 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 86 per natt.

Hotel Maya Alicante(Alicante)(Mye for pengene!)
Besparingsvarsel! 15 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 15 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 119 per natt.

Mendez Nunez(Alicante)(Mye for pengene!)
Gratis avbestilling frem til 27/07
Gratis avbestilling frem til 28/07
  • Gratis parkering
2025 av 5 090 anmeldelser
Anmeldt 22. juli 2017 via mobile enheter

Stort hotell beliggende sentralt i Alicante. Stor strand rett på siden av hotellet og fine solplasser og basseng på hotellet. Gåavstand til promenaden med en haug av restauranter og opp til sentrum.

Rask innsjekk og utsjekk. Hyggelig service på hotellet. Stor frokost- og middagsbuffet. Stort for barn med sjokoladefontene og godteri til dessert

Opphold: juli 2017, reiste med familie
Takk, Gustav S
MeliaAlicante, Director de Relaciones con Clientes på Melia Alicante, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2017

Dear Gustav,

Firstly, we would like to thank you for your time in sharing your opinion through TripAdvisor about your stay with us at Meliá Alicante.

We are happy to read that our favorable location and the easy way to get to city centre made your stay more satisfactory.

We work hard everyday to make your stay more special and why emphasized our Food&Beverage Department as we understand is a plus in all our guests holidays. We are glad to read that you consider this a positive aspect to value.

Thank you one more time and we hope to receive you again soon.

Yours faithfully,

Liliana Rozados

Anmeldt 20. juli 2017 via mobile enheter

Kom nettopp fra en femdagers opphold. Flott hotell, med fantastisk belligenhet, herlig frokost med utmerket service! middag ok. hyggelig personalet og gjestene på hotellet.
Hadde nyrenovert, nydelig premiumrom ved balkong mot marinen. Herlig utsikt, spesielt om kvelden. Det er en del aktiviteter og musikk fra denne delen noe vi syntes var koselig. Men hvis du vil ha det rolig velg heller havutsikt!!Lite basseng, med direkte utgang til stranda, mange solsenger.
Badehåndklær byttes etter behov!
Alt er i nærheten. Kommer gjerne tilbake dit og vil definitivt anbefale dette hotellet!

Opphold: juli 2017, reiste med familie
Takk, Monika C
MeliaAlicante, Director de Relaciones con Clientes på Melia Alicante, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2017

Dear Monika,

First of all, we would like to thank you for using TripAdvisor to let us know your feedback about your stay at Meliá Alicante.

It is always a pleasure to read that our guests decide to book our exclusive The Level service where they have their own pool and personalized services.

We will be very glad to receive you one more time in a future stay at the heart of the Mediterranean Coast.

Yours faithfully,

Liliana Rozados

Anmeldt 9. juli 2017

Etter sen ankomst 26. juni, tok jeg heisen fra resepsjonen sammen med tre personer. Etter få sekunder stoppet heisen og ble stående ca 20 minutter før vi ble reddet ut. Dagene etterpå så jeg at personale jobbet med heisen som stod fast med personer innestengt .Det ble ikke satt opp noe varsel om at heisene ikke fungerte som de skulle. Nest siste dagen tok jeg sjansen på å ta heisen (fra resepsjonen og opp til den etasjen der vi bodde - vi hadde da gått 6 etasjer hver gang vi skulle opp og ned og det var svært anstrengende i 26 - 30 grader).Denne gangen tok vi heisen sammen med en eldre dame, etter få sekunder stoppet heisen igjen og det tok nesten 30 minutter før vi ble reddet ut. Den eldre damen fikk panikk og hyperventilerte, og det hele var ganske skremmende for alle. Da jeg (rasende) gikk direkte til resepsjonen etter å ha blitt reddet ut og ga uttrykk for hva jeg syntes om å ha blitt utsatt for slike opplevelser, svarte vedkommende bak disken at de var klar over at heisene over tid hadde vært "ustabil", og at de fremdeles jobbet med problemet (men uten at de hadde varslet gjestene om at heisen var ustabil.. Disse to opplevelsene var svært skremmende og ubehagelig, og jeg tør ikke tenke på hvordan jeg ville reagert dersom det for eksempel hadde blitt utløst brannalarm mens vi stod fast. Dersom du/dere er engstelig for å bli stående fast i heis, vil jeg advare mot dette hotellet. Det fremstod tydelig at man satte gjestenes sikkerhet i stor fare, og ikke tok situasjonen på alvor.

• Opphold: juni 2017, reiste som et par
5  Takk, tskogsta
MeliaAlicante, Director de Relaciones con Clientes på Melia Alicante, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. oktober 2017

Dear Guest,

Firstly, we would like to say thank you for letting us know the experience you had in Meliá Alicante.

Secondly, in name of the entire Team we really lament the inconveniences you lived during your stay with us. We are deeply sorry that you experienced this kind of incident at our hotel, please allow me to inform you that this is not an usual occurrence here and it was something punctual. After this, we took immediate actions to resolve the obstacle and I can guarantee that our lifts are working correctly.

Please, give us another opportunity to show you that our hotel is working perfectly and we can make a remarkable stay for you.

Sincerely,

Gloria Arenaza

Anmeldt 2. juli 2017 via mobile enheter

Sitter igjen med en ypperlig følelse etter vårt opphold på Melia. God service, fantastisk mat, gode fasiliteter og særdeles god beliggenhet.
Vi leide bil fra et Sixt kontor på hotellet for en dagstur. Veldig god pris og service her også.

Forbedringspotensialet er språket. Generelt er standarden på engelsken på et nivå som er for lavt til et så flott hotell etter vår mening. Så ta med ordbok.

Opphold: juni 2017, reiste som et par
Takk, Alexandra H
MeliaAlicante, Director de Relaciones con Clientes på Melia Alicante, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. september 2017

Dear Alexandra,

On behalf of the entire team, I would like to thank you for selecting our Meliá Alicante to spend your birthday, as well as for sharing your enjoyable stay with us.

We understand there is always room for improvement and through your comments we will definitely be able to do it.

You will always be welcome at our Meliá Alicante and it will be a real honor for us to be your host in a future visit.

Best regards,

Gloria Arenaza

Anmeldt 20. mai 2017 via mobile enheter

Rom jeg hadde bestillt og forhåndsbetalt var ikke tilgjengelig så jeg ble uten diskusjon oppgradert til Level avdeling. Meget bra rom, deilige senger og bra frokost. Anbefaler å stille tidlig til frokost. Søndag kl 10 var det kjempekø for frokost. Hotellet har over 500 rom og var helt fullt. Jeg spiste frokost kl 08 . Bra service og utvalg på buffet og varmmat.

Opphold: mai 2017, reiste med venner
1  Takk, Bj0rn65
MeliaAlicante, Director de Relaciones con Clientes på Melia Alicante, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. mai 2017

Dear Guest,

Thank you for sharing your impressions about Meliá Alicante on Trip Advisor. We need to know our guests opinions in order to know how we can improve the service that we provide you.

It´s a real pleasure to know your nice opinion about our breakfast buffet and our rooms!

Your positive comments help us with our effort on the hard working.

Hope to see you again at Meliá Alicante!

Best regards,

Patricia Pérez