Anmeldt 23. juni 2018 via mobile enheter

Bodd her i 4 netter. Første to nettene var preget av mye støy pga festival, men fikk bytte rom når jeg snakket med resepsjonen. Det var veldig bra!
Rommene er veldig fine og moderne. Lokalisasjon er perfekt!
Maten på restauranten Terra er god, men ellers på hotellet var maten ikke bra og veldig dyr. Frokosten var god, men mye støy.

Grunnen til at jeg sier det ikke er barnevennlig er pga at det ikke var grunt vann i bassenget som barn kunne stå selv. Vi fikk tilsnakk av betjeningen fordi vi ikke fikk lov å kaste en liten ball til hverandre i bassenget. Ikke lov med leker eller oppblåsbare leker i bassenget.
Bassenget er i skyggen fra tidlig ettermiddag.

Det er kort vei til stranden som er fin. En snarvei fra bassenget ned en trapp til stranden. Hotellet ligger ved marinaen med en fin promenade som går langs hovedgaten med mye liv.
Også kort vei til gamlebyen.

Anbefaler hotellet, men helst uten barn da.

2  Takk, StineMB
Anmeldt 20. juni 2018 via mobile enheter

Hotellet lå flott til i forhold til gamlebyen i Alicante og nærheten til stranden.
Vi bodde i 4 etasje med sjøutsikt, verandaen var liten og innelukket, vi kunne ønsket oss litt mer utsikt mot stranden og byen, som de fleste andre rommene hadde. Senger, rommet og internett var topp, men det var ganske lytt. Renhold bra, men måtte kontakte resepsjonen for å endre tv-en til engelske kanaler tre ganger.
Frokosten var grei, men alle former for egg og eggerøre var bløtkokt, og lite appetittlig.
Vi var fornøyd med servicen og personalet i resepsjonen.

Opphold: juni 2018, reiste som et par
1  Takk, MonaJ519
Anmeldt 17. juni 2018 via mobile enheter

Kjempe fint hotell, hadde to store junior suiter delt på to personer - ble litt i overkant for stort for oss og resepsjonen brukte ekstremt langt tid på og ordne oss rommene våre. Hadde også trodd frokost var inkludert i rommene, noe det ikke var - så vi betalte 23€ pr dag for frokost.

Vi bestillte også roomservice to netter, hvor maten smakte forferdelig og vi begge satt med mageknip i etterkant, man kunne tydelig se det var frossenpizza feks og hvis du ber om bacon på burgeren vær forberedt på både egg og bacon på

Ellers supert opphold!

Opphold: mai 2018, reiste med familie
1  Takk, ronjaalise
Anmeldt 15. juni 2018 via mobile enheter

Hotellet leverte ikke til forventningene eller til et 4 stjerners hotell. Rommene var fine, stor terrasse, gode senger, men veldig lytt ut til gangen og naborommet. Badet var litt datert, spesielt dusjen. Beliggenhet er super. Men man må like å bo på stort hotell for å trives her. Det er veldig upersonlig.
Frokost var bra men det var mye kø. Det var også enormt mye støy og dårlig akustikk i frokostsalen så det anbefales å sitte ute. Service på frokost var hyggelig men veldig treg.
Hadde et par meget uheldige tilfeller når det gjelder service fra resepsjonen som gjør gjør at score blir dårlig.

1  Takk, cathrinea465
Anmeldt 9. juni 2018 via mobile enheter

Stort hotell så sentralt så du får det. Kjempegod service og god frokost buffe. Litt mye bråk i matsalen så anbefaler å spise ute på terrassen.
Bra pris, service og den beste beliggenheten gjør at vi kommer til å bo her igjen.

Takk, rogergrindhaug