Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

Bodde her en uke i september. Veldig bra standard! Beliggenheten er helt suveren, da det ligger nede ved stranda, med en kort gåtur opp til shopping og restauranter. Gamlebyen er også verdt et besøk.

Eneste jeg vil nevne er at vi reagerte litt på den sene rengjøringen av rommene. Ofte kom personale nærmere 18, mens vi lå og slappet av. Men det er bare en bagatell.

Veldig fornøyd og kommer gjerne tilbake!

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Lasse F
MeliaAlicante, Guest Experience Coordinator på Melia Alicante, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. september 2018

Beräknade Lasse F,

Vi vill tacka för protokollet dedikerade att dela med resten av TripAdvisor community din senaste erfarenhet i Melia Alicante.

Utan tvekan är platsen och anläggningarna ett bra val för alla typer av gäster.

För oss är det en stor stolthet att läsa att din vistelse på vårt hotell har uppfyllt dina förväntningar och vi kommer gärna att ge en annan oförglömlig upplevelse vid ditt nästa besök i Alicante.

Hälsningar,

Silvia Marco
Guest Experience Coordinator

Anmeldt 13. august 2018

Flott hotell med god plass i restauranten til frokost og middag. Vennlig personale. Ligger ved sjøen. Barnevennlig. Suiten var romslig og balkongen stor. Hyggelig resepsjon og barområde. Anbefales for både par og familier.

Dato for oppholdet: juli 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Meliá Hotels International
Takk, Marie G
MeliaAlicante, Guest Experience Coordinator på Melia Alicante, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2018

Dear Marie G,

Thank you for your pleasant words to our hotel and staff. We work hard every day to offer our guests the best of experiences.
We hope to welcome you to Melia Alicante very soon.

Best regards,

Silvia Marco
Guest Experience Coordinator

Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Vi var her i 3 dager, en familie på 3. Vi gledet oss til å bade i bassenget, men det var overfullt med folk! Alt forlite basseng til et så stort hotell.
2 av nettene hadde vi 26 grader på hoyøtellet, å de var å fikset air con 4 ganger. Vi måtte ringe resepsjonen totalt 12 ganger. Vi fikk ikke bytte rom. Vi spurte om late checkout som kompensason, men det måtte vi betale 40 euro for. Prøvde room service en kveld, bestilte biff medium stekt. Den var faktisk rå på utsiden. Svært få av de ansatte på hotellet kan engelsk, de i resepsjonen kan - thats it. Overpriset hotell som ikke holder stander iforhold til hva de koster å bo her- anbefales ikke.

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, AlexandraEikeskog
MeliaAlicante, Director de Relaciones con Clientes på Melia Alicante, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2018

Vi setter pris på din tid på å verdsette din erfaring med Melia alicante,

Vi beklager at du ikke kunne nyte oppholdet på hotellet, vi jobber hardt for å fylle ditt opphold med spesielle øyeblikk.

Vi anbefaler alltid klientene å gå til gjesteopplevelsesavdelingen for å løse tvil og hendelser og fortsette med et hyggelig opphold.

Når det gjelder hengekøyer til bassenget, prøver vi å glede alle kunder, og ikke la dem bli booket, slik at alle våre gjester kan nyte bassenget og solen. Vi beklager ikke å oppfylle dine forventninger.
Vi tar våre kunders meninger veldig alvorlig og tviler ikke på at vi skal arbeide med dette aspektet for å forbedre det.

Det er vårt ønske om at de gir oss en annen mulighet, og det ville være en ære å få dem igjen på Melia Alicante.

Ikke nøl med å kontakte oss, så vi kan personlig hjelpe deg og sørge for at alt er til din smak.

oppmerksomt

Luciana Miras

Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Bodde der fra 19. juni til 4. juli. Fantastisk flott rom med balkong mot stranden hvor vi fikk med oss fyrverkeriet hver kveld. Akkurat det var en opplevelse!
Frokosten på hotellet var helt grei. Det er kort vei til både shopping og restauranter. Kommer garantert tilbake.

Dato for oppholdet: mai 2018
1  Takk, 866elinh
Anmeldt 23. juni 2018 via mobile enheter

Bodd her i 4 netter. Første to nettene var preget av mye støy pga festival, men fikk bytte rom når jeg snakket med resepsjonen. Det var veldig bra!
Rommene er veldig fine og moderne. Lokalisasjon er perfekt!
Maten på restauranten Terra er god, men ellers på hotellet var maten ikke bra og veldig dyr. Frokosten var god, men mye støy.

Grunnen til at jeg sier det ikke er barnevennlig er pga at det ikke var grunt vann i bassenget som barn kunne stå selv. Vi fikk tilsnakk av betjeningen fordi vi ikke fikk lov å kaste en liten ball til hverandre i bassenget. Ikke lov med leker eller oppblåsbare leker i bassenget.
Bassenget er i skyggen fra tidlig ettermiddag.

Det er kort vei til stranden som er fin. En snarvei fra bassenget ned en trapp til stranden. Hotellet ligger ved marinaen med en fin promenade som går langs hovedgaten med mye liv.
Også kort vei til gamlebyen.

Anbefaler hotellet, men helst uten barn da.

Dato for oppholdet: juni 2018
2  Takk, StineMB