Anmeldt 30. januar 2018

Et fint hotell med fin utsikt og grei avstand til diverse. Vi bestilte med frokost, og den skuffet, lite variert og mye av frukten var hermetisk.. Selve rommet var greit, kjedelig å få to enkelt senger når man drar på kjærestetur, men det funket! Aircondition derimot var ubrukelig i denne perioden, den blåste bare ut varme, mens vi ville ha det kaldt, dermed måtte vi har døren ut til veranda åpen 24/7, noe som var litt frustrerende pga vind. Men det var nødvendig, for det ble utrolig tung luft inne på rommet.
De i resepsjonen var veldig behjelpelig og svarte så godt de kunne på alle våre dumme spørsmål, kjempe god service fra de!
Stort minus var at det var veldig lytt på hotellet, man kan med andre ikke ha et lett sovehjerte her, for det slamres med dører til den store gullmedaljen! Og utrolig frustrerende at de skulle holde på med oppussing fra tidlig av, spesielt for oss som liker å sove lenge når man er på ferie...

Dato for oppholdet: januar 2018
Takk, liseeee92
Anmeldt 22. desember 2017 via mobile enheter

Bruk heller pengen på et telt og en sovepose. Her snakker vi om en tidsmaskin som tar deg tilbake til 80-tallet . Du kommer til å trenge Kiropraktor etter en natt i senga. Du har hele tiden naboen på besøk på rommet selv om de bor over gangen . Veldig ubehagelig! Maten....ikke kjøp mat her vist du ønsker en kulinarisk opplevelse. De tar også betalt på forskudd sånn at man ikke kan klage og bytte hotell. Obs obs !

Dato for oppholdet: desember 2017
1  Takk, Sigurd A
Anmeldt 22. desember 2017 via mobile enheter

Dårlig første inntrykk med røyklukt på rommet, men vi klaget og fikk kjapt nytt rom -God service. Ganske bra frokost buffe, men få ansatte snakker engelsk. Prøvde aldri middagen, spiste god mat på nærliggende restauranter, sentralt , kort vei til by og strand, kort vei til trikk/tog , veldig lettvint måte å komme seg rundt på. Veldig skuffet over at hotellet ikke kunne sende meg et par ting jeg glemte på rommet, det hadde passet i en vanlig konvolutt og tatt dem 2 minutter å fikse. De henvendte meg til et kurer firma som skulle ha 160EUR for å hente pakken. - Dårlig service!

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, Asktun
Anmeldt 22. august 2017

Kjærestetur med kona. Var ett fint hotell til en rimelig pris. Anbefales å få rom høyt oppe om man ønsker utsikt. Lå 5 minutter gåtur unna strand og Alicante sentrum. Hotellet var pent, ryddig og de ansatte var hjelpsomme. De hadde eget pool med poolbar. De hadde ett greit utvalg til frokost og den var bra, ellers spiste vi alle andre måltider i sentrum.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, Kristian N
Anmeldt 21. mai 2017

Ligger ca. 900 meter fra gamlebyen, noe som passer helt utmerket etter å ha spist deilig mat om kvelden!
Vi bodde i øverste etage, og hadde utsikt mot havet.
Veldig bra frokost med mye utvalg.
Lite og hyggelig bassengområde om du vil nyte litt sol og bading!
Egen parkeringshus er et stort pluss!
Et godt alternativ om du vil bo bra i Alicante!

Romtips: Øverste etage er bra!
Dato for oppholdet: mai 2017
  • Reisetype: Reiste med venner