“Trivelig sted og veldig god mat til en rimelig pris.”
Anmeldelse av L'Atelier

Vurdert som nr. 39 av 1 796 Restauranter i Alicante
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Fin atmosfære, trivelig betjening og nydelig mat.Dette kan være stedet for en romantisk aften.Blir flere besøk dit.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, KnutS123

Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Flotte lokaler, hyggelig betjening, meny på flere språk. Vi spiste meny til 20 og 24 € med 6 og 7 retter. Alt var nydelig både på smak og tilberedning. Lurt å bestille bord.

Takk, solveigs673
Anmeldt 30. august 2017 via mobile enheter

Valgte denne restauranten for å feire min kones 60-års dag.
Det angret vi ikke på.
Jeg valgte kvelds menyen og min kone meny-3. Alt smakte helt nydelig. Service var upåklagelig og prisnivået helt OK.
Kommer garantert igjen hit på vår neste tur til Alicante.

Dato for besøk: august 2017
1  Takk, 1955ray
Anmeldt 18. august 2017 via mobile enheter

Nydelig mat, gjennomført service, et av mine bedre restaurantbesøk. Koselig intim restaurant. Kom tidlig ca 2030 var eneste i restauranten, gikk ikke lang tid før det bar stapp fullt med mennesker. Kommer gjerne igjen.

Dato for besøk: august 2017
Takk, Vegard H
Anmeldt 21. mai 2017

En fantastisk matopplevelse for en helt utrolig lav pris!
Vi trodde nesten ikke det var sant, 20 euro for 5 retters middag.
Og ikke en hvilken som helst 5 retters, for her var det lagt arbeid i såvell smak, som det å få det til å se bra ut,
Appetitt vekker: spicy oliven med sesamfrø!
Starter: Aspargessuppe med trøffelolje og paprika.
Forrett: Pannekake med deilig kjøttfyll og parmesan.
Hovedrett var valgfri mellom kjøtt og fisk, eller du kunne kjøpe begge mot 4 euro i tillegg.
Jeg valgte villsvin, som hadde mange deilige smaker!!
Hvilerett: tomatdrink!
Dessert: valgfritt mellom panakotta eller epleterte med is.
Begge smakte fortreffelig.
Og til slutt: atmoferen og servicen sto absolutt i stil med maten. FANTASTICO

Ikke gå glipp av denne perlen av en restaurant om du besøker Alicante!

Men, bestill på forhånd for her vil det bli kø etterhvert!!

20 euro for 5 flotte smakfulle retter.......løp og spis!

P.S. vi betalte 11 euro for en flaske for Rosevin, og som vi betalte 20 euro for på en annen restaurant!(samme type)

Dato for besøk: mai 2017
Takk, groeseth

Reisende som så på L'Atelier, så også på

Har du vært i L'Atelier? Del dine erfaringer!