TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 29. mai 2019 via mobile enheter

Ved tidligere anledninger har vi bodd på Melia Alicante, nabohotellet, men denne gang tenkte vi å prøve hotellet nedenfor. Vi ankom kl. 02.00, så vi var veldig slitne og trette, og antok at innsjekkingen virket treg på grunn av det. Rommet i seg selv var greit, men en balkong rett over taket på inngangspartiet og ingen utsikt var en nedtur da vi våknet. Frokosten var grei, men må også være såpass. Hotellet er slitt og skriker etter oppussing. Skitne tepper i gangene og gulvene generellt bar preg av mye slitasje. Sengene var veldig gode, men rent vil jeg ikke si at rommet var etter rengjøring. Håndklær manglet, så det måtte vi etterlyse. Vi bad om strandhåndklær, da dette sto at var tilgjengelig, men de var meget slitte så det er bedre å kjøpe sine egne.
Neste gang blir det Melia Alicante igjen.

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, g_ril_sTrondheim
Anmeldt 20. januar 2019

Vi ankom 29 desember for et 14 dagers opphold, Vi valgte hotellet fordi de hadde innendørs svømmebasseng, og var ikke forberedt på at adkomst til avdelingen med svømmebasseng, solstoler og terasse kostet 20Euro pr gang. På et 4-sjerners hotell har jeg aldri opplevd ekstra betaling for dette før. Hotellet hadde ikke hage og ingen andre terasser/uteområder eller solstoler vi kunne benytte. Verandaen var knøttliten og med 2 små kafestoler. I rommet var det også bare to små stoler, så om vi ikke var ute på byen, kunne vi bare sitte komfortabelt i sengen. Etter få dager begynte byggestøyen med bruk av pressluftbor i etasjene rett under oss. Renoveringen fortsatte til vi dro. Badet hadde iskaldt gulv og feilkonstruert dusj som gjorde at gulvet ble oversvømmet, selv om vi dusjet forsiktig. Bra beliggenhet og renhold.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Sissel Erland T
Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig fornøyd med hotellet. Store fine rom,med balkong, ut mot havet. Store gode senger. Serviceinnstilte mennesker i resepsjonen. Frokosten hadde bra utvalg, men får allikevel ikke full score. Spa-avdelingen var også bra, selvom det ble litt rot og misforståelser. Bra renhold. Ligger i gangavstand til det meste. Pluss for badestrand like ved hotellet. Vi kommer gjerne igjen.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Irli2015
GerenciaDptoCalidad, Director de Relaciones con Clientes på Hotel Spa Porta Maris & Suites del Mar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. oktober 2018

Thank you very much for your review. We hope it helps readers and we will be pleased to welcome you again. Thank you for choosing our services.

Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

Vi har hus i Torrevieja området så vi ville ha en natt i Alicante. Bestilte da her uten å vite så mye om hotellet. Men det var full klaff, og veldig hyggelig personale. Rommet var gigantisk med to balkonger. Veldig god frokost.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, 74-tattoo
GerenciaDptoCalidad, Director de Relaciones con Clientes på Hotel Spa Porta Maris & Suites del Mar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2018

Thank your for your review. We are pleased to know that you enjoyed your stay and we hope that your opinion helps readers. Thank you for choosing our services and we look forward to your next visit to Alicante and our hotel.

Anmeldt 23. juni 2018 via mobile enheter

Utrolig bra hotel i Alicante!
Har bodd der tre ganger før, og alltidlike fornøyd
Hotellet er sentralt i byen og like ved stranden
Denne gangen ble vi oppgradert og fikk suite i toppetasjen med to bad og svær balkong
Frokosten var også perfekt kl 730 om morgenen.
Topp hotel i. Yen for bading og shopping

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, 694Te
GerenciaDptoCalidad, Director de Relaciones con Clientes på Hotel Spa Porta Maris & Suites del Mar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2018

Thank you for your review. We expect that helps readers and we will be pleased to welcoming you again.