“God mat”

Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden
Anmeldt 2. september 2021 via mobile enheter

Fantastisk god tapas! Står ofte kø utenfor men man står ikke lenge å venter.
Maten blir servert på plankebiter som telles opp når du er ferdig med å spise og klar til å betale. Anbefales

Dato for besøk: september 2021
Takk, karianne76

Anmeldt 28. november 2019

Jeg bodde like i nærheten av denne lille tapas baren. Dette var en ny opplevelse for meg. Satte meg ned og bestilte drikke (øl 0,80 € og glass vin 1,50 € !). Tapas'en (1,10 €) ble servert ved bordene hvor man kunne forsyne seg av det man ønsket. Servitøren gikk rundt hele tiden. Fantastisk godt brød og meget godt utvalg av pålegg. Dette må oppleves i gamlebyen i Alicante.

Dato for besøk: november 2019
Takk, Christ-Henning L
Anmeldt 22. september 2019 via mobile enheter

Dette var fantastisk. Litt slitt stad, men tapasretter kom på rekke å rad. Servert av trivelig personale. Så var det bare for oss å velge de vi turte. Anbefales for en spansk opplevelse. Kun € 1,1

Dato for besøk: september 2019
Takk, st_lee2015
Anmeldt 12. juli 2019 via mobile enheter

Her kommer servitøren med ett brett med tapas av forskjellige varianter som du forsyner deg av fortløpende. Mye godt! Rimelig drikke. Alt koster det samme. Tell opp og betal. Mange lokale gjester. Anbefales og må oppleves!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, JorgenWang
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

En fantastisk plass. Kontinuerlig servering av forskjellige tapasretter. Noe du ikke likte så er det bare å vinke servitøren videre. En opplevelse som frister til gjentagelse.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 90bj_rnm

Reisende som så på D´Tablas Alicante, så også på

Alicante, Costa Blanca
Alicante, Costa Blanca

Har du vært i D´Tablas Alicante? Del dine erfaringer!