2 personer ser på dette hotellet
Eurostars Hotels
Gratis avbestilling frem til 31.07.21
eDreamsUSD 127
Anmeldt 12. juli 2017 via mobile enheter

Abba hotel ligger veldig sentralt i flotte Alicante! Hyggelig betjening, fine og stille rom (vi hadde i 6. etasje), god frokost, flott takterrasse med meg solsenger og dusj. Et flott opphold på dette hotellet

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, TotteOslo
JULIAN L, Director of Sales på Eurostars Centrum Alicante, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2017

Dear Guest,

Sincerely,

Israel Sanjuan Olmo
Director Comercial
Abba Centrum Alicante Hotel****

Anmeldt 28. mai 2017

Et trivelig hotel i sentrum av Alicante, lyse, pene rom med airecondition, kjøleskap og gode senger. Hyggelig betjening ved innsjekk, bra renhold. Stort velutstyrt bad med fantastiske store og gode håndklær. Frokosten var dyr, og desverre ikke grovt brød. Heller ikke noe varme reter utenom egg og bacon, men masse søte kaker og snop til barna. Anbefaler å spise frokost på baren på hjørnet for ca. 7-8 euro.

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, 362arvidg
Anmeldt 13. oktober 2016 via mobile enheter

Personalen snakker ikke knall bra engelsk men nok for å ha vanlige samtaler men de er snille og prøver alltid å hjelpe! Hotellet er kjempefint men vi spiste alltid ute så har ikke testet frokost. Det finnes supermarked, bar og restauranter rett utafor døra så det er ikke så vanskelig å finne billigere mat enn det på hotellmeny. Fint posisjon og god standard.

Dato for oppholdet: oktober 2016
Takk, danieledD680VX
Anmeldt 4. september 2016 via mobile enheter

Vi avsluttet en ferieuke i Spania med siste natten på dette hotellet. Fin og sentral beliggenhet med gangavstand til det meste. Svært god og hyggelig service i resepsjonen. Stort flott rom med et stort og bra bad. Solterrasse på taket. Kan anbefales!

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, mortenl893
Anmeldt 13. august 2016 via mobile enheter

Vi trengte en overnatting nær flyplassen, på grunn av tidlig avreise. Rommene var svært komfortable, med deilige senger. Området virket ganske rolig. I byen, men litt unna de mest befolkede områdene. Taxi til flyplassen kostet 20€, hotellet bestilte og alt fungerte etter planen.

Dato for oppholdet: august 2016
2  Takk, Norwegian060