“En liten bit av Thailand i Spania.”
Anmeldelse av Thai Corner

Thai Corner
Vurdert som nr. 18 av 2 151 Restauranter i Alicante
Prisklasse: kr 239 - kr 419
Kjøkken: Thai
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 23. juni 2023

En liten asiatisk perle. Nydelig mat, god drikke og vår hyggelige servitør « Tikky» gjorde opplevelsen komplett. Anbefales varmt. Vi kommer tilbake😊.

Dato for besøk: juni 2023
1  Takk, ToveK

Anmeldt 5. juni 2023 via mobile enheter

Vi bestilte bord her på grunn av revirew på TripAdvisor. Vi ble ikke skuffet for her fikk vi veldig god mat. Gikk for servitørens anbefaling, nr. 23, og den var virkelig god. Vi var 5 stk og alle var fornøyde. Koselig lokale.

Dato for besøk: juni 2023
Takk, monikao493
Anmeldt 20. mars 2023 via mobile enheter

Veldig god mat og god service, vi var en gjeng på 16 personer på blåtur, god stemning fra start til slutt. Servitør Erik gjorde formidabel jobb👍

Dato for besøk: mars 2023
Takk, 109ronaldk
Anmeldt 10. oktober 2022 via mobile enheter

God service, god mat, de har kontroll på glutenfri mat- vårruller som var glutenfri. De hadde godt utvalg at thai retter som passer hele familien!

Dato for besøk: oktober 2022
Takk, marengarvik
Anmeldt 18. juli 2022 via mobile enheter

Familien besøkte denne restauranten for andre gang på ukesoppholdet. Veldig god mat, hyggelig service. Lurt å bestille bord da det er en veldig populært pass. Mange glutenfrie retter. Også glutenfri øl. Ikke alle som har det her selv om det står at de har glutenfrie alternativer.

Dato for besøk: juli 2022
Takk, Anders E

Reisende som så på Thai Corner, så også på

Alicante, Costa Blanca

Har du vært i Thai Corner? Del dine erfaringer!