“Mat som smelter i munnen”
Anmeldelse av Restaurant FreneZy

Restaurant FreneZy
Bestill bord
man. 21.10.
20:00
Vurdert som nr. 18 av 1 852 Restauranter i Alicante
Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Utsøkt service og mat. Både kjøttrettene og desserten smelter i munnen. Betjeningen gjør alt de kan for at du skal ha det bra. Nydelig lokal vin og dessertvin som passer godt til rettene.
Anbefales varmt!

Dato for besøk: september 2019
Takk, Smette_17
Xavier M, Gerente på Restaurant FreneZy, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3 uker siden

Hi Smette,
Thank you very much for the review. It's a pleasure for us to read that you enjoyed your dinner in FreneZy.
We understand that when you come to visit us, you want to enjoy a nice moment with nice food, that's why we take care of each details for you to have an unforgatable culinary experience.
We hope to see you back, it will be a pleasure to attend you again.
Best regards,
The FZ Team

Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

Topp service, trivelig betjening, passet hele tiden på at vi hadde det vi trengte, god mat.
Anbefales på det sterkeste

1  Takk, Per L
Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Beste biffen jeg har spist i mitt liv, er du i Alicante, så MÅ du hit om du setter pris på god mat.

Kommer utvilsomt til å dra hit vær gang jeg er i Alicante.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, Leo Christoffer... W
Anmeldt 18. mai 2018 via mobile enheter

Helt fantastisk sted! Anbefales på det sterkeste hvis du/dere er i Alicante! Beste mat i byen ❤️ Super service

Dato for besøk: mai 2018
Takk, annaegorova27
Anmeldt 12. august 2017 via mobile enheter

Utrolig bra mat og service. Fine lokaler og kul musikk. Gode viner og behagelige servitører. Beste restauranten i Alicante!

Dato for besøk: august 2017
Takk, Hagset
Xavier M, Gerente på Restaurant FreneZy, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. september 2017

Hi Hagset,
Thank you very much for the nice review. I'm happy you liked your experience with us... we take care of all the details for you to have a good time...
We hope to see you soon,

Reisende som så på Restaurant FreneZy, så også på

Alicante, Costa Blanca

Har du vært i Restaurant FreneZy? Del dine erfaringer!