“Ikke som forventet”

20:00
Vurdert som nr. 119 av 1 815 Restauranter i Alicante
Kjøkken: Spansk
God for: Lokalt kjøkken, Barscene
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Middag, Lunsj, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Casco Antiguo-Santa Cruz
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Gikk lang tid før vi fikk bestille, mat ok men ikke bedre, prisnivå høyere enn de fleste i jyen og service samt energi på servitører lavere enn normalt, beklager

2  Takk, 84eivindg

Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Når vi leste anmeldelsen på TripAdvisor var forventningen stor til restauranten . Det ble ikke oppfylt. Vi satt lenge før vi fikk bestille, kelnerne svinser hit og dit uten å se oss. Da vi endelig fikk bestilt, kom maten raskt, men helt ordinær mat. Dets smakte godt, men bare OK . Grei mat, men stive priser.

1  Takk, BjH2014
Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

Fantastisk god Tapas meny. Men husk å vær sulten, her fikk vi mye mat. Husk å bestille bord for sikkerhets skyld.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 74-tattoo
Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

Beste måltidet i vårt liv .
Vi bestilte ferdig meny tapas til 29 euro pr pers .
Dette skal være en «dyr» resturant .
Kjempe pris spør du oss , en tapas rett kan jo fort koste 10 euro .
Her fikk vi 8 retter .
Om det skulle trekkes for noe på denne resturanten måtte det bli at vi fikk brødet ( kelneren kom med , uten at vi spurte ;) )
på regninga . Det er fy fy
Likevel må gi topp skår . Kongemåltid !

Dato for besøk: august 2018
Takk, LillAnn L
Anmeldt 28. juni 2018 via mobile enheter

God service, god mat og god vin. Menyen er spansk med alternativ for deling eller egen tallerken. Uformelt og hyggelig. Anbefaler et par småretter mens du venter på en paella. Prøv lokal vin!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Bjørn B

Reisende som så på La Taberna del Gourmet, så også på

Alicante, Costa Blanca
Alicante, Costa Blanca

Har du vært i La Taberna del Gourmet? Del dine erfaringer!