“Familie middag”

20:00
Vurdert som nr. 113 av 1 795 Restauranter i Alicante
Kjøkken: Spansk
God for: Barscene, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Lunsj, Frokost, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Casco Antiguo-Santa Cruz
Anmeldt 1. januar 2019 via mobile enheter

Vi har tidligere spist ute men valgte nå resturanten. En fantastisk opplevelse - god service og mat.

Takk, 264bj_rnb

Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Gikk lang tid før vi fikk bestille, mat ok men ikke bedre, prisnivå høyere enn de fleste i jyen og service samt energi på servitører lavere enn normalt, beklager

2  Takk, 84eivindg
Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Når vi leste anmeldelsen på TripAdvisor var forventningen stor til restauranten . Det ble ikke oppfylt. Vi satt lenge før vi fikk bestille, kelnerne svinser hit og dit uten å se oss. Da vi endelig fikk bestilt, kom maten raskt, men helt ordinær mat. Dets smakte godt, men bare OK . Grei mat, men stive priser.

1  Takk, BjH2014
Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

Fantastisk god Tapas meny. Men husk å vær sulten, her fikk vi mye mat. Husk å bestille bord for sikkerhets skyld.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 74-tattoo
Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

Beste måltidet i vårt liv .
Vi bestilte ferdig meny tapas til 29 euro pr pers .
Dette skal være en «dyr» resturant .
Kjempe pris spør du oss , en tapas rett kan jo fort koste 10 euro .
Her fikk vi 8 retter .
Om det skulle trekkes for noe på denne resturanten måtte det bli at vi fikk brødet ( kelneren kom med , uten at vi spurte ;) )
på regninga . Det er fy fy
Likevel må gi topp skår . Kongemåltid !

Dato for besøk: august 2018
Takk, LillAnn L

Reisende som så på La Taberna del Gourmet, så også på

Alicante, Costa Blanca
Alicante, Costa Blanca

Har du vært i La Taberna del Gourmet? Del dine erfaringer!