“Tapas”

Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Reservasjoner
Omgivelser: Centro
Anmeldt 11. januar 2019 via mobile enheter

God vin, god mat. Hyggelig betjening. Trivelig og folkelig atmosfære. Anbefales. Lokal vin Medusa (ett eller annet) var fantastisk.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Kjetil A
María L, Director de Relaciones Públicas på Bodeguita 1999, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. januar 2019

Tusen takk for din kommentar.
Vi er glade for at du likte opplevelsen med oss.
Takk for at du anbefaler våre lokale viner, vi er glad du likte dem.
Vi håper du kommer tilbake snart for å besøke oss.
En hilsen.

Anmeldt 29. desember 2018

Vi spiste middag her, og det vare en veldig fin opplevelse. Begge hadde valgt kjøttretter, og jeg hadde den på bildet med biffkjøtt servert på ei svart steinhelle. Fantastisk mørt og velsmakende. Kan absolutt anbefale dette stedet.

Takk, Dag-Morten
María L, Director de Relaciones Públicas på Bodeguita 1999, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. januar 2019

Tusen takk for din kommentar og din anbefaling. Vi er glade for at du likte opplevelsen med oss. Vi håper du kan komme tilbake snart for å besøke oss. En hilsen.

Anmeldt 18. desember 2018 via mobile enheter

Ypperste kvalitet og smak. Bestilte entrecôte, med husets bakte paprika og pommes-frites. Det var nydelig. Liker du biff og er i Alicante, så er dette plassen for deg. 17,50 EUR for entrecôte, vel verdt det!

1  Takk, bloooom
María L, Director de Relaciones Públicas på Bodeguita 1999, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. desember 2018

Tusen takk for din kommentar. Vi er veldig glade for at du likte vårt kjøtt og at prisen virket bra. Vi håper å se deg igjen snart. En hilsen.

Anmeldt 2. november 2018 via mobile enheter

Kom hit m min mann! Vi koste oss m en 3 retters. Forrett gambas aioli, hovedrett indrefilet som smeltet i munn, og en dessert jeg aldri hadde smakt, men som var helt magiskAnbefales Ambefales

1  Takk, mariannew71
María L, Director de Relaciones Públicas på Bodeguita 1999, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. november 2018

Tusen takk for din kommentar. Vi er glade for at du likte opplevelsen med oss. Vi håper å se deg igjen snart. En hilsen.

Anmeldt 5. september 2018 via mobile enheter

Veldig god mat og god service. Anbefaler om du vil litt unna turistrestauranter med bilder på menyen. Hyggelig atmosfære og sjarmerende kelnere.

Takk, Go253505
María L, Director de Relaciones Públicas på Bodeguita 1999, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. september 2018

Tusen takk for din kommentar. Vi er glade for at du likte opplevelsen med oss. Vi håper du besøker oss igjen når du kommer tilbake til Alicante. En hilsen.

Reisende som så på Bodeguita 1999, så også på

Har du vært i Bodeguita 1999? Del dine erfaringer!