“Middagsbesøk- kveld”

Nydelig mat og drikke nok en gang. Og hyggelig betjening. Fullt etter kl. 20.00
Kommer helt sikkert tilbake

Takk, Mine_reiser_12

Anmeldt 21. september 2018 via mobile enheter

El Gusto er en av våre absolutte favoritter i området. Trivelig fra begynnelse til slutt og fantastisk god mat. Ikke bare smaker maten himmelsk den ser jo også fantastisk ut!
I går prøvde var vi 4, bestilte forskjellige retter alle sammen - 2 fisk, en Kylling og en kjøtt. Alt ble servert samtidig - det så rålekkert ut og smakte himmelsk.
Servicen var også framifrå - oppmerksomhet, høflighet, diskresjon og topp innsats.
Selskapet avsluttet med Spanias aller beste Creme Brulee - som tok oss til nye høyder.
Alt i alt en fabelaktig aften, og vi gleder oss allerede til neste gang

Takk, Roy50srg
Anmeldt 29. mai 2018 via mobile enheter

El Gusto har fine lokaler som dessverre ikke har lyddemping. Vi hører nesten ikke hverandre over bordet når lokalet er fullt.
Serveringen og maten er god, MEN du må vente lenge på den. Det gikk også lang tid før vi fikk spørsmål om vi ønsket noe å drikke.
Innrømmer at jeg ble skuffet, da jeg hadde håpet at min opplevelse av lang ventetid og støy fra sist besøk, var en engangsopplevelse, men nei.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Aud Venke Ø
Anmeldt 27. mai 2018 via mobile enheter

Et bilde illustrerer El Gustos suksess - og utfordring: i løpet av timen fra 19.00 til 20.00 ble restauranten fylt. Ryktet om utmerket mat og mange gjenbesøk fyller bordene. Flott for omsetningen, men med tre servitører på service og 40 gjester med a la carte-meny må det skjære seg: vi blir ikke sett, venter for lenge på neste rett eller en flaske vann, gidder ikke engang spørre etter saltkaret. Da hjelper ikke nydelig mat leger enn til terningkast tre. Maten er stadig utmerket med flotte smakskombinasjoner, men snille dere: SE OSS!

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, ivardog
Anmeldt 21. september 2017 via mobile enheter

God mat, pent presentert. Vennlig personale, men lang ventetid på maten. Totalopplevelsen er bra og vi kommer gjerne tilbake.

Dato for besøk: september 2017
Takk, 335janj

Reisende som så på El Gusto, så også på

Rojales, Costa Blanca
Benijofar, Alicante (provins)

Har du vært i El Gusto? Del dine erfaringer!