Henrik1956
Cape Town, Sør-Afrika
1,0 av 5 boblerAnmeldt 12. nov. 2018via mobile enheter
Dato for oppholdet: november 2018
Samanta F, Director de RecepciónHotel La Laguna Spa & Golf, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 1. des. 2018
Kjære gjest,
Vi vil gjerne takke deg for den tiden du har brukt til å skrive til oss. Hotellet bestiller hvert år en offisiell test som garanterer de 4 stjernene i La Laguna Hotel som bekrefter de gode forholdene i alle deler av hotellet. Om stilen, la oss fortelle deg at vi er midt i en plan som vil reformere alle rommene (Du kan sjekke de nye rommene på nettstedet: http://hotellalaguna.com/no/rommene/). Om problemet oppstod i restauranten, vil vi undersøke hva som skjedde, fordi vi aldri hadde noe insekt i restauranten, og hvis dette skulle skje, ville de ansatte aldri foreta en slik handling. Om oljen, vil vi kommentere til kjøkkenet for å forbedre tjenesten som tilbys.
Med vennlig hilsen.
      39.5 km fra Hotel La Laguna Spa & Golf
      Svømmebasseng
      Se flere hoteller i Rojales
      Anmeldt 8. november 2018

Hotell med basseng og spa avdeling. Flott spa, deilig varmt vann, sauna, is basseng. Skal du besøke distrikt er dette perfekt. Kun 15 minutter til Torrevekjia med flotte strender i Guedamar. God frokost, hyggelig bar og kafeteria.

2  Takk, Oya1234
      Samanta F, Director de Recepción på Hotel La Laguna Spa & Golf, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. november 2018

Kjære Camper, Teamet vil gjerne takke for at du stolte på oss i ditt siste besøk til Alicante. Vi er glade for å lære at du likte oppholdet ditt, spesielt den ekte gjestfriheten og servicen fra alle våre ansatte og våre komfortable rom. Igjen vil vi gjerne takke for dine veldig hyggelige kommentarer og ditt opphold. Vi ser frem til å ha gleden av å ønske deg velkommen igjen. Med vennlig hilsen

Anmeldt 2. november 2018

Min sønn og jeg bodde 3 netter på La Laguna. Flott hotellområde, og rene rom. Kjekt med restauranter rett i nærheten om du ikke går for restauranten på hotellet. Har testet mange hoteller i området, og dette holder en bedre standard enn de fleste andre.

Takk, 325post
      Samanta F, Director de Recepción på Hotel La Laguna Spa & Golf, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. november 2018

Kjære gjest,

Hotel La Laguna Spa & Golf-teamet vil gjerne takke for at du stoler på oss i ditt siste besøk til Ciudad Quesada. Vi er glade for å lære at du likte oppholdet ditt, spesielt våre komfortable rom. Igjen vil vi gjerne takke for dine veldig hyggelige kommentarer og ditt opphold. Vi ser frem til å ha gleden av å ønske deg velkommen igjen.

Vennlige reagenser,

Med vennlig hilsen

Anmeldt 23. juni 2018

God mat og god service i restaurant og bar. Blide og imøtekommende ansatte, men mangler fokus på uteområde på rommet. Ingen rengjøring, manglet bord og stoler. Treningsrommet trenger en oppgradering og utstyr for rengjøring etter bruk. Kommer gjerne igjen, og kan godt anbefale hotellet.

Dato for oppholdet: juni 2018
      Takk, Trond R
      Santiago M, Director Comercial på Hotel La Laguna Spa & Golf, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juni 2018

Kjære Trond R,

Tusen takk for din kommentar på Tripadvisor.

Vi håper allikevel at den kan hjelpe deg å planlegge reisen. Tusen takk for dine forbedringspoeng.

Vi venter på deg igjen på Hotel La Laguna Spa & Golf.

Med vennlig hilsen,

Santiago M.

Anmeldt 29. mai 2018

Et flott hotell med fine rom, ganske gode serveringssteder og flott uteområde og basseng. Alt er rent og pent, og i god stand. Prisen var det heller ikke noe å si på. Det er imidlertid en del elementer som er under hva man bør kunne forvente av et firestjerners hotell.

Rommene er flotte, men særdeles dårlig utstyrt. En vannkoker og et par teposer er det hele. Ingen kaffemaskin eller i det minste pulverkaffe for å kunne lage kaffe på rommet finnes.

Servicenivået er generelt bare middels. Det er noen enkeltpersoner i betjeningen som trekker opp, men jeg fikk generelt følelsen av å være i veien når jeg spurte om noe. 5 Euro i depositum for å få låne håndklær til bassenget hører ikke hjemme på et hotell av denne typen og blir bare et irritasjonsmoment. De kunne i det minste ha tatt sikkerhet i kredittkortet vi sjekket inn med i stedet for å kreve depositumet i kontanter. Hotellbaren lager helt greie drinker fra utvalget i den begrensede menyen, men kan ikke lage noe som helst utenom dette.

Hotel La Laguna Spa & Golf har potensialet til å bli et flott hotell, men det er fortsatt rom for forbedring.

Dato for oppholdet: mai 2018
      1  Takk, MartinDL817
      Natalia V, Eventos på Hotel La Laguna Spa & Golf, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. mai 2018

Dear Martin,

We want to thank you your comment about your stay, for us is very important.

We would like to tell you that we are renovating our rooms, what a shame that you stayed in a no reformed room, if you will came in a few months we will have more rooms reformed availables. We are going to take note about your comment , to improve and to check the points that you write. In other hand , we have got a kettle in all rooms but the tea is a welcome courtesy .

Thank you very much,

Best regards

Anmeldt 18. april 2018

Hyggelig betjening, i resepsjon, ved frokost og i baren. Var en tur i SPA avdelingen som også var en god opplevelse. Rommet var bra, helt enkelt standard.
      Ved utsjekk var det registrert en regning fra baren som ikke var min, men den ble slettet uten diskusjon, da signatur ikke stemte.

Romtips: Hadde rom mot basseng området. Det var rolig og behagelig i April måned.
      Dato for oppholdet: april 2018
      Reisetype: Reiste alene
      2  Takk, bsb669
      Santiago M, Director Comercial på Hotel La Laguna Spa & Golf, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. april 2018

Kjære bsb669,

Tusen takk for din kommentar.
      Vi håper allikevel at den kan hjelpe deg å planlegge reisen.
      Personalet og roen og avslapningen er det vi tar vare på mest for å gjøre oppholdet ditt bedre.
      Vi håper å se deg igjen med oss.
      Med vennlig hilsen,

Santiago M.