“Koselig plass med fantastiske mennesker ”
Anmeldelse av Cervecería Don Carlos

Cervecería Don Carlos
Vurdert som nr. 37 av 62 Restauranter i Rojales
Anmeldt 8. februar 2019 via mobile enheter

Fantastisk plass med god mat og drikke
Anbefaler en plass i baren med god vin og litt tapas eller bare en kaffe

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Footprints48546

Anmeldt 27. mai 2018 via mobile enheter

Har vært her to ganger og maten har vært like forferdelig begge ganger. Den egner seg bare for engelskmenn - de bruker mye halvfabrikata og frossen mat og kokken kan umulig ha noe selvrespekt. Prøv heller de utmerkede spisestedene Day & Night eller Mr Sing like ved!

Dato for besøk: mai 2018
Takk, EddieOslo
Anmeldt 6. august 2017 via mobile enheter

Vi ble anbefalt Don Carlos av de i resepsjonen på hotell la finca og det var en innertier. Ok sted med live musikk i helgen. Tapas rettene stod ikke på menyen, men kunne sees inne i baren. Det så ikke så fristendes ut, men når maten kom så både så det og smakte fortreffelig. Må bare oppleves hvis man er i området. Noen prøvde grilltallerken, men den innfridde ikke. Så man bør gå for tapasen.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, 442christofferh
Anmeldt 24. april 2017 via mobile enheter

Dårlig mat, røyklukt i hele lokalet. Trangt. Sikkert greit for mannfolk som vil ta en øl og se fotball

Dato for besøk: april 2017
Takk, 957junem
Anmeldt 9. oktober 2016 via mobile enheter

En hyggelig plass å være, god atmosfære, trivlige kelnere, vi må hit hver gang vi er i Quesada. God og enkel mat

Dato for besøk: august 2016
Takk, Bjørn M

Reisende som så på Cervecería Don Carlos, så også på

Ciudad Quesada, Alicante (provins)

Har du vært i Cervecería Don Carlos? Del dine erfaringer!