“Deilig mat ratt i fanget”
Anmeldelse av Sabores La Marquesa

Sabores La Marquesa
Vurdert som nr. 3 av 60 Restauranter i Rojales
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

En annen av resturantene som er i familien til Dilbag, her får du servert, indisk, meksikansk og italiensk mat. Vi har forsøk forskjellige retter og kan anbefale alle varianter. Betjeningen er vennlige og innehaveren er virkelig flink med folk. Her står de på fra tidlig lunsj til sent på kvelden. Maten er god og atmosfæren er fantastisk, men sitt ute om mulig.

Anmeldt 20. august 2019 via mobile enheter

Resturanten har et vennlig personale og leverr veldig god mat. Menyen spenner seg fra Italiensk, Indisk og meksikansk. Vi har forsøkt det meste og alt smaker veldig bra.

Vi kom en virkelig travel dag men var heldige og fikk et ledig bord. Så kanskje nå i høysesongen kan det være lurt å bestille bord for å være sikker.

Selv med et høyt tempo leverer resturanten meget god og velsmakende mat.

Anbefales.

Dato for besøk: august 2019
Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Alltid god mat og hyggelig betjening. De har indisk og meksikansk mat. Denne komboen virker fint. Mye og god mat

Dato for besøk: juli 2018
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Veldig mye forskjellig mat fra forskjellige deler av verden. Kjempegod indisk mat, den meksikanske er også god. Gode biffretter, god pasta. Dages meny har mye å velge i til en rimelig penge. Alt i alt veldig fornøyd der.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Iselin S
Anmeldt 26. desember 2017 via mobile enheter

Her får du det du betaler for, gode porsjoner for pengene. Betjeningen er veldig hyggelig og passer godt på at du har det du trenger og at alt er greit ved bordet. Anbefaler stedet til lunsj og middag.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, nathalie_norway

Reisende som så på Sabores La Marquesa, så også på

Ciudad Quesada, Alicante (provins)
Rojales, Costa Blanca

San Miguel de Salinas, Costa Blanca

Har du vært i Sabores La Marquesa? Del dine erfaringer!