“Superbillig og god mat”
Anmeldelse av Kai Fu

Kai Fu
Vurdert som nr. 57 av 167 Restauranter i Telde
Anmeldt 14. januar 2019 via mobile enheter

Superbillig og god mat! Jeg synes det var så godt at jeg bestilte ekstra for å ta med tilbake til leiligheten. Jeg hadde da nudler med biff/veal. De forstår ikke noe særlig engelsk her da, skulle egentlig ha stekt ris, men siden hun ikke kunne si hva som var i det så gikk jeg for nudler istedet, og det angrer jeg ikke på! Vi betalte 24 euro for 4 middager og 5 brus!

Dato for besøk: januar 2019

Dato for besøk: mars 2021

Reisende som så på Kai Fu, så også på

Telde, Gran Canaria
Las Palmas de Gran Canaria, Gran Canaria

Har du vært i Kai Fu? Del dine erfaringer!