“Curios ”

Restaurant Terraza Angor
Vurdert som nr. 3 av 39 Restauranter i Agaete
Kjøkken: Sjømat
Anmeldt 30. desember 2017 via mobile enheter

Jeg liker denne lille byen! Veldig hyggelig og autentisk. Parque arquelogico bør brsøkes! Denne parken er veldig spesiell, men ettersom det også er en gravplass fra da spanjolene erobret øya kan det føles litt ukomfortabelt fordi noen av gravene er åpne. Men samtidig er det veldig lærerikt å se hvordan de tok i bruk landområder som ikke kunne dyrkes eller på annen måte komme til nytte!

Dato for besøk: desember 2017
Takk, skylstadn

Anmeldt 27. desember 2017 via mobile enheter

Vi reiser hvert år spesielt til Bar Angor fra Puerto Rico. Deres mix med fisk og sjømat er utmerket. Raskt servering og hyggelig folk. Store porsjoner til rimelig pris. Alltid fersk og smakfull fisk! Anbefales for det sterkeste :)

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Katarzyna S
Anmeldt 27. november 2017 via mobile enheter

Salat som var god.litt lite utvalg på tilbehøret. 12 reker i hvitløk fir 7.5euro, tørr og seig overkokt tunfisk som ikke smakte noe. Lever absolutt ikke opp til rangeringen sin her inne!

Dato for besøk: november 2017
Takk, Kristine I
Anmeldt 11. april 2017 via mobile enheter

Helt Ok lunsj, litt liten porsjon, men alt i alt en Ok lunsj.

Hyggelig betjening som hjelper til om man spør om noe.

Dato for besøk: april 2017
Takk, Kjetil A
Anmeldt 8. april 2016

Spiste der føste dagen og først lunsj og på kvelden middag.
Nydelig to forskjellige fiskesupper på dagen og biff med peppersaus og den andre med blåmuggostsaus, nydelig spise, så dit går jeg gjerne igjen.

Dato for besøk: april 2016
Takk, Ottar A

Reisende som så på Restaurant Terraza Angor, så også på

Agaete, Gran Canaria

Har du vært i Restaurant Terraza Angor? Del dine erfaringer!