Travelocity
Orbitz.com
eDreams
CheapTickets
Anmeldt 14. august 2018 via mobile enheter

Turtagrø ligger midt i et fantastisk turterreng, et fantastisk utgangspunkt for turer i Jotunheimen og Hurrungane. Rommene er enkle, men det er OK på denne type hoteller. Gratis wifi med grei hastighet (5-6 Mb/s) er et pluss. Maten, da spesielt frokosten, er ypperlig og man har muligheter til å smøre niste til turen. Alt i alt bra valuta for pengene.

Men et lite forhold bør ledelsen gripe takt. Kanskje ikke så viktig for mange, men en liten detalj man umiddelbart legger merke til. Den personen som sitter i resepsjonen må lære seg å se og kanskje si et lite «hei» når nye gjester ankommer. Vi opplevde i løpet av vårt lille døgn på hotellet to personer i resepsjonen. De var begge påfallende opptatt av den dataskjermen de hadde rett foran seg og enset ikke gjester som kom inn hoveddøren eller ned til frokost. Det dreier seg vel ganske enkelt om vanlig folkeskikk og de grunnelggende prinsipper for dette børvel beherskes av en person som jobber i resepsjonen på et hotell. Dette bare som et lite tips!

Dato for oppholdet: august 2018
2  Takk, Rannugode
Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

En herlig helgetur til Turtagrø. Behagelig atmosfære på hotellet, fine rom med fantastisk utsikt (vi hadde et rom med utsikt mot Skagastølstindane). God mat og hyggelig betjening. Hit vil vi reise flere ganger!

Dato for oppholdet: september 2017
1  Takk, I5622GTheidib
Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Bestillte hjorte steik fra Skjolden, og maten smakte vidunderlig med god øl og fin utsikt til Storen. Anbefales på det sterkeste. Til dessert anbefales kokkens gulrot kake med kafe. Mvh Arild Møllenhus

Dato for oppholdet: juli 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, 310arildm
Anmeldt 10. juli 2018

Velg de nye rommene i hovedbygget, de er romslige lyse og fine. Ikke velg rom over kjøkkenet, det er en dunkende lyd fra oppvaskmaskinen på kjøkkenet som bråker til sent og holder deg våken! Deilig med en tre-retters etter en topptur, det hade vært bedre med flere mindre bord enn kun felles langbord - da må man prate med sidemannen om dagens tur.. litt tungt hvis man er sliten etter en lang dag! Veldig fin lounge/ bibliotek med store vinduer, her er det flott å ta en øl etter turen og se på toppene man har besteget!

Romtips: Tårnrommet i øverste etasje er vedt pengene!
Dato for oppholdet: mai 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Thomas R
Anmeldt 1. juli 2018 via mobile enheter

Etter en lang fjelltur til Store Skagastølstind kom vi sent tilbake og fikk servert en fantastisk middag. Selv om vi kom kl 22 etter at kjøkkenet var stengt, så fikk vi middag. Super service ☀️☀️

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Resort714308