synnevaag
    • eDreams
    38.1 km fra Turtagrø Hotel
    Se flere hoteller i Luster
    Anmeldt 2. august 2020

eldig fornøyd og positivt overrasket over Turtagrø! Bodde i den nye fløyen som har spennende arkitektur og god standard/velholdt interiør i felles-lokaler og gjesterrom. God standard på mat inkl. nydelig frokost. Unikt og usnobbete hotell konsept med spennende blanding av gjester/fjellfolk boende i telt (som var velkommen i hotellets lokaler), i Sveitservillaen (enklere standard) og i den nye fløyen (god komfort).

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
    1  Takk, enge603
    Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Tar man turen til Turtagrø Hotel får man et annet hotellopphold enn i byen. Naturlig nok! Vårt opphold ble bedre enn vi ventet, selv med dårlig vær. Mat og drikke var topp, servicen upåklagelig og rommet enkelt, men hyggelig. Stuen var innbydende med en avslappet stemning og vi nøt god drikke og et slag yatzy, mens vinden blåste heftig på utsiden og den trolske naturen ble som et nydelig maleri. Totalopplevelsen av et flott fjellhotell synes jeg man kan betale litt ekstra for. Særlig når betjeningen er av en så absolutt hyggelig karakter.

2  Takk, karlandres2018
    Anmeldt 26. juli 2020

Et flott hotell lokalisert midt i den norske fjellheimen. Her kan du starte fjellturen rett fra hotellet. Rommene er enkle, men med en helt grei standard. Maten i restauranten er helt nydelig. Servicen er også uformell og god. Vi kommer tilbake!

1  Takk, scheihansen
    Anmeldt 30. august 2019

Her kan du la deg inspirere av alpine fjellturister eller bare gå en enkel tur i området på en av de merkede stiene. Bestill en lunsj eller bare nyt en kaffe med vaffel i den koselige stuen. La deg imponere av utsikten.

Romtips: Rom syd anbefales.
    Dato for oppholdet: august 2019
    Takk, frikkinorway
    Anmeldt 21. juli 2019

Dette stedet er et godt eksempel på at det ikke trenger å være en forbannelse å brenne ned til grunnen. Man får en ny sjanse og det går an å gjenoppstå i ny og spennende drakt. De har tydeligvis satt de beste folkene på saken, det er fantastisk arkitektur som passer godt inn i de like fantastiske omgivelse. Innvendig er det like stilig, med dempet fin design. Ingen pomp og prakt heldigvis. Alt oser av kvalitet, innredningen på rommene er snekret hos en lokal produsent i bygda, møblene i fellesrommene er dansk design, kunsten på veggene er av anerkjente norske samtids kunstnere, gardinene er spesialdesignet av tekstilkunstner etc. En kvalitetsplass som likevel har beholdt det norske turisthytte- preget.

Utsikten fra rommet var helt utrolig fin, man så rett på de berømte tindene Hurrungane. Et naturskjønt område å gå tur i.

Maten var også god, det er fint å bli servert en treretters ved bordet heller enn en dårlig Hotellbuffet, syns vi. Frokosten var helt basic, men helt grei.

Dette hotellet kommer vi til å anbefale til alle vi kjenner som skal på Vestlandsferie.

Dato for oppholdet: juli 2019
    1  Takk, Trude R