Booking.comUSD 297
eDreamsUSD 297
Orbitz.comUSD 180
Agoda.comUSD 298
Anmeldt 2. juli 2021

Bodde i Sveitservillaen med utsikt utover tunet.
God service! Biblioteket er en attraksjon i seg selv.
Bra mengde frokost (servert per bord av smittevernshensyn) , matpakke er noe stivt priset.
Kommer definitivt tilbake!

Takk, Mgnorm
Anmeldt 21. august 2020

Vi hadde et flott opphold på Turtagrø. Unikt fjellhotell som vi stadig vender tilbake til. Stedet har en særegen fin atmosfære med hyggelig og serviceinnstilt personale. Herlig usnobbete med spennende blanding av hotellgjester og fjellfolk i telt utenfor som og er velkommen i lokalene. Vi følte oss også meget godt ivaretatt mht smittetiltak i denne koronatiden. Vi bodde på firemannsrom i Sveitservillaen med litt enklere standard, men rent og god komfort, samt sjarmerende terrasse med fabelaktig utsikt til fjella i Horrungane. Maten og særlig middagen på hotellet innfridde med gode råvarer, smakfullt og hyggelig stemning. Vi anbefaler stedet på det varmeste og kommer definitivt tilbake!

Dato for oppholdet: august 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, HMM1709
Anmeldt 13. august 2020

Hotellet er er fint utgangspunkt for turer i fjellet, ikke nødvendig å kjøre for å finne et utgangspunkt. Det er - som forventet - en del ulendt terreng.
Vi hadde et enkelt, men helt greit rom i 2. etg. Frokost helt grei med servering ved bordet, det samme med mat til matpakke (som er uforholdsmessig DYR i forhold til andre steder). Middagen er en fast 3-retter. God mat, men burde et sted oppe i den norske fjellheimen satse på lokal mat? Torsk er liksom litt kjedelig (spesielt siden den ble servert lunken til en av oss).
Har bare gode ord å si om betjeningen både i resepsjonen og restauranten!!

2  Takk, Geir M
Anmeldt 3. august 2020

Vi hadde et flott opphold på Turtagrø. Hotellet har en fin atmosfære med hyggelig og serviceinnstilt personale. Maten innfrir med gode råvarer og hyggelig stemning. Fine rom og gode senger. Perfekt utgangspunkt for turer i fjellheimen.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, Bent_Inge
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Kjørte fra Lærdal. Fantastisk natur, utsiktspunkt og masse turmuligheter. Nydelig lunsj og vin på hotellet etter fjelltur. Hjemmelaget mat med lokale råvarer. Serviceinnstilte og hyggelig betjening. Kan anbefales☀️

Dato for oppholdet: august 2020
2  Takk, synnevaag