Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Helt super camping. Vertskapet er hyggelig og tok oss godt imot, forklarte alt vi trengte å vite og ga tips om opplevelser og om å besøke bresenter, helt nytt sanitæranlegg og koselig hytte med alt man trenger. Tusen takk for overnatting!!!

Takk, funkyfoodietraveler
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Veldig bra sted. Rent og pent og trivelige ansatte. Hytta var av god kvalitet, og sengene var gode å ligge i. Skulle gjerne vært her noen dager til Desverre var ingen av aktivitetene tilgjengelig, men kanskje vi får muligheten neste gang vi kjører forbi.

Takk, 505tinan
Anmeldt 3. juli 2021

Vi har tilbrakt to netter her, og kan ikke få rost stedet og vertskap, Astrid, nok for fantastisk gjestfrihet og serviceinnstilling. Rene og trivelige fasiliteter. I tillegg er det mye å ta seg til i umiddelbar nærhet; blant annet rafting med Icetroll, fotturer til nære breer.

Vi anbefaler turen innom dette nydelige stedet!

Takk, guriannet2021
Anmeldt 16. mai 2021 via mobile enheter

Veldig trivelig og hjelpsom vertinne. Fantastisk campingplass i idylliske omgivelser. Stille og rolig plass med mektig natur på alle kanter. Fine og moderne fasiliteter. Mange aktiviteter å bedrive i området. Anbefales på det varmeste!

Dato for oppholdet: april 2021
Reisetype: Reiste alene
Takk, Trail15655909255
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Sov over en natt med bobil. Kjempe fin plass med veldig bra sanitæranlegg og hyggelige ansatte. Vi hadde bestilt rafting for hele familien. Det var supert for barn og voksene. Hit reiser vi nok igjen.

Takk, havgar