Åpen i dag: 09:00 - 19:00, 19:30 - 00:00
Bestill på forhånd
Etterspørselen er høy – reisende anbefaler å bestille på forhånd!
Hvorfor bestille på TripAdvisor?
  • Høydepunkter på turen og hele reiseruten
  • Enkel bestilling på Internett
  • Laveste pris garantert

Anmeldt 31. august 2017 via mobile enheter

WOW!
For et forrykende show!
Dette gir deg gåsehud, latter og mange wow øyeblikk
God mat og drikke. Litt dyrt men det var absolutt verdt pengene! Dette blir ett minne for livet!
Alt var meget gjennomført

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, Hanne Kristin V
Anmeldt 5. august 2017 via mobile enheter

Vi leste gode anmeldelser om show og mat. Vi tok platinium platå og gledet oss. Flott mottakelse, veldig fin entré. Masse ansatte til å ta imot oss. Alt bra så langt. Noe usikre servitører som viste oss til bordet; feil bord og måtte bytte etter champagnen var servert. Så begynte show; veldig veldig høy lyd både for de på 18 og 88 år. Det ødela både matlyst og opplevelsen. Lys ble slukket mens vi spiste. Maten var som flymat, ikke noe å skryte av. Service så som så...rett og slett ikke fornøyd.

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, 134elisabethh
Anmeldt 13. juli 2017 via mobile enheter

Vi hadde herlig opplevelse på forestillingen Fusion: encore.
En deilig 4-retters middag som anrettes med et spektakulært show.
Alt i beste kvalitet.
Eneste "utfordringen" er at showet er så bra at du risikerer at maten blir kald.
En super avslutning i foajeen etter forestillingen setter et verdig punktum for en topp kveld.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, jantekar
prensa2017, Comunicación SA på Son Amar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2017

Tusen takk. Alltid velkommen.

Anmeldt 6. juli 2017 via mobile enheter

Variert show med mye dans og sang, men også humor, akrobatikk, samt laser og vann. Gode lyd og lys-effekter. Flott og herskapelig sted. Middagen var bra, barna på 8 og 11 år fikk egen treretters. En minneverdig opplevelse for små og store.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, cabcon13

Tusen takk for besøket.

Anmeldt 10. september 2016

Jeg og min kone bestilte Son Amar-showet gjennom Apollo. Hun hadde sett det for mange år siden, for meg var det første gang. Showet var over all forventning, med gode prestasjoner fra både sangartister, sjonglører, dansere, fortryllende luftakrobatikk og mye mer. Mest spesielt var nok "sommerfuglene" som dannet en fargerik flott forestilling! Her var forresten også ordentlige dyr; hester som gjorde en imponerende dans!
Mens showet foregikk på scenen, ble vi servert en tre-fireretters middag av høy kvalitet. Smakfullt og spennende tilberedt! På bordet var det en halv flaske vin til hver gjest, og ellers mineralvann til dem som ikke drakk alkohol. Serveringen foregikk med stor effektivitet.
Det var innlagt pause midt inni.
Før showet ble alle tilbudt å bli avbildet sammen med et vakkert kledd par. Dette var imidlertid frivillig.
Hele showet varte ca 3 timer, og var etter min mening verdt prisen. Ettersom det var lagt så sent på kveld er jeg usikker på om det passer for små barn, selv om jeg faktisk registrerte folk som hadde med seg barn som ikke var fylt ett år ennå.

Dato for opplevelse: september 2016
Takk, Morten S