“God food , bad service😐”
Anmeldelse av Restaurant Rudolf Mathis

Restaurant Rudolf Mathis
Vurdert som nr. 1 av 34 Restauranter i Kerteminde
Kjøkken: Fransk, Sjømat
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Dårlig service men god mat . Det tar altfor lang tid med servering .Det tok 55 min mellom forrett og hovedrett . Kelner mener at dette er helt normalt da det kommer så mange samtidig, ja ja vi var der kl 19,30 det er jo da vi spiser normalt sett alle skandinavere. De har et bemanningsproblem

Dato for besøk: august 2018
Takk, Snipso

Anmeldt 16. november 2017 via mobile enheter

Var her sist i 1993, og det er imponerende å finne samme restauranten igjen.
Flott beliggenhet i havnen, nydelige lokaler og oppmerksom og personlig service.
3/4 retters menyene yter mye for pengene. Signaturretten rødspette er en gastronomisk opplevelse.
Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: november 2017
Takk, FFlak
Anmeldt 3. august 2017 via mobile enheter

Et eventyrlig utsøkt måltid, fantastisk smaks sammensetting og flott anrettet. Virkelig gourmet mat med rikelig utvalg av god vin og champagne. Delikat dessert og deilig kaffe.
Behagelig og oppmerksom betjening.
Fantastisk plass rett ved kanalen inn til Kerteminde fjord.
Virkelig et besøk verd.

Dato for besøk: august 2017
Takk, JesperMag
Anmeldt 3. juni 2017

I år markerte min mann og jeg 17.mai i Kerteminde. "Fest-restauranten" ble Rudolf Mathis, et valg vi var meget tilfreds med. Vi ble hilst med et "Til lykke med nasjonaldagen", og så fortsatte det med et deilig måltid med tilhørende vin, utsøkt valgt til de forskjellige fiskeretter. Og hele tiden med god informasjon fra tjenerne. Det virket som om alle ansatte hadde meget god tid til kundepleie, og de ga oss følelsen av at vi var deres viktigste gjester den dagen. Et kikk rundt i restauranten, fortalte oss at alle andre gjester nok gjorde samme erfaring. Vi hadde en flott markering av dagen, og vi kommer helt sikkert igjen til Rudolf Mathis. Anbefales spesielt til alle fiskeelskende nordmenn!

Dato for besøk: mai 2017
Takk, Vera P
Anmeldt 26. august 2016

Kunne velge en enkelt rett, måtte ikke ta en hel meny. Fikk en super tørr rosevin med nydelig fisk til hovedrett. Bestilte ikke forrett men fikk litt smått som smakte utsøkt. En av oss bestilte dessert, da fikk den andre petit four til kaffen. Satt ute og fikk den beste betjening, en topp avslutning på vår lille Danmarksferie.

Dato for besøk: august 2016
Takk, 80kga

Reisende som så på Restaurant Rudolf Mathis, så også på

Odense, Fyn og Sentral-øyene
Kerteminde, Fyn og Sentral-øyene

Odense, Fyn og Sentral-øyene

Har du vært i Restaurant Rudolf Mathis? Del dine erfaringer!