Lol.travel
FindHotel
eDreams
Anmeldt 19. juli 2019 via mobile enheter

Et helt greit sted å overnatte for en natt, men prisen passer ikke til standar. Ankom overnattingsstedet klokken 23 og da måtte vi vente for at det skulle bli klargjort. Rommet var slitt og badet så ut til å være fra 1980. Rommet var rent men minner om et arbeids overnattingssted som blir benyttet til turister i sommerhalvåret. For å spise frokost må mann gå over til Scandic 200m unna.

Takk, Omstreifer
Anmeldt 16. juli 2019 via mobile enheter

Stoppet ei natt. Slitt hotell men rent og greit rom. Dører knirker og badet flyter etter en dusj. Ok seng. Dette er et sted for å sove underveis. Frokost måtte inntas på Scandic 500 m unna. Ok for å sove men prisen for høy i forhold til det du får igjen

Takk, KarlE297
Anmeldt 16. juli 2019

Med fordel så kunne dette fortsatt blitt kalt motell , hotell er det iallfall ikke .
Men rommet var greit og mannen i resepsjon hyggelig .
Frokosten og middagen på nabohotellet Scandic var vi veldig fornøyd med .

Takk, Irene J