Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk nærtilbud i Valnesfjord. Dette var vår første tur for å sjekke ut mattilbudet.
Ble servert mexicansk tortillas og pizza.

Kreative mat ideer hvor dem bruker bla rabarbra for å sette smak på bla ketchup og lokale drikken rabarbracola

Takk, 730mortenj
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Kjempekoselig plass, med fantastisk god mat, trivelige verter og veldig rene og stilige fasiliteter. Utsikten var også veldig fin. Vi delte bad med et annet rom, men takket være et snedig lås-system var det helt problemfritt! De har også heis.

1  Takk, 138kasiag
Anmeldt 25. juni 2021 via mobile enheter

Nydelig mat, hyggelig vertskap og gode senger. Det er rent og koselig på Heimen, og julekolonialen er noe helt for seg selv. Verdt et besøk, bare det. Han Sylte er et unikt sted med vakker utsikt! Virkelig verdt et besøk. Området har også masse flotte opplevelser og turer nært. Vi kommer tilbake!

1  Takk, Joergen90
Mathilde Winther, Eier på Han Sylte, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juni 2021

Hei Jørgen!

Hjertelig takk for en god anmeldelse. Det betyr alt for oss at gjestene våre er fornøyd ♥️ Takk for besøket -du er alltid velkommen tilbake!

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Helt nytt og super fresht! Enestående service i et litt annerledes miljø.
Vi tok en natt for å få et lite ferieavbrekk, men det ble så mye mer enn det. Vakre detaljer og fabelaktige omgivelser. Lokale, og til og med egenproduserte produkter, ble servert i en nydelig frokost. Vi gleder oss allerede til neste gang!

1  Takk, tone79M
Mathilde Winther, Owner på Han Sylte, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juli 2021

Hjertelig takk ♥️ velkommen igjen!

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Topp moderne, kjempefint rom og fantastisk atmosfære og utsikt. Nydelig frokost med lokale oster, egg mm. og marmelade som er laget av eierene. Kjempetrivelige folk som drev stedet.
Kan absolutt anbefales. Jeg kommer helt sikkert tilbake

1  Takk, Børge B
Mathilde Winther, Owner på Han Sylte, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2020

Tusen takk Velkommen tilbake!