“Unikt miljø og god mat. Utrolig”
Anmeldelse av Orlando Bar Og Grill As

Orlando Bar Og Grill As
Vurdert som nr. 1 av 12 Restauranter i Fauske
Beskrivelse: Norges mest detaljerte restaurant. Med et kvalitetskjøkken som ikke byen har sett før. Vi har som mål og skille kunder og gjester og gi gjestene våre den beste opplevelsen.
Anmeldt 7. oktober 2020 via mobile enheter

Unikt miljø og god mat. Utrolig interiør!!! Verd besøket bare det. I tillegg var maten ekstremt god og servicen tilsvarende.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, monicak493

Anmeldt 24. mars 2021

Dato for besøk: november 2020
Anmeldt 1. november 2020

Dato for besøk: november 2020

Reisende som så på Orlando Bar Og Grill As, så også på

Fauske, Fauske kommune

Har du vært i Orlando Bar Og Grill As? Del dine erfaringer!