“Nydelig mat”
Anmeldelse av Orlando Bar Og Grill As

Orlando Bar Og Grill As
Vurdert som nr. 1 av 18 Restauranter i Fauske
Beskrivelse: Norges mest detaljerte restaurant. Med et kvalitetskjøkken som ikke byen har sett før. Vi har som mål og skille kunder og gjester og gi gjestene våre den beste opplevelsen.
Anmeldt 22. juli 2021

Perfekt mat og hyggelige servitører!
Spareribs skulle vært halvparten av mengden, da hadde det vært plass til dessert også!

Ingenting og klage på!

Takk, Happiness441161

Anmeldt 19. juli 2021

Kjøpte en fjøl med mat på, til svindyre 800!!! Maten var bare helt ok. Ikke verdt pengene.... sausen er god.

Takk, 691annegrethej
GoPlaces42802975513, Owner på Orlando Bar Og Grill As, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. oktober 2021

dette var utrolig kjedelig å høre. kom gjerne innom igjen så vi får snudd inntrykket

Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Veldig unikt og fint sted, veldig hyggelig betjening, vi kommer tilbake og anbales på det sterkeste.

Very unique and nice place, very nice staff, we will return and i
higly recommend it.

Takk, sykkolog
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Vi var på gjennomreise her og spiste en kjempegod middag! Vi tok en delerett som het Orlando meat som smakte nydelig! Ble servert med fries, maispure og ulike dipper. Fantastisk service- til tross for at det var mange gjester. En morsom do som var dekorert med Disney prinsesser. Anbefales!!!!

Takk, Camper48294921769
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Dette var en høydare. Fantastiske lokaler og veldig bra service.
Nydelig mat, og skikkelig store porsjoner.
Anbefales virkelig om dere tar turen til Fauske.

Takk, 471hellep

Reisende som så på Orlando Bar Og Grill As, så også på

Fauske, Fauske kommune

Har du vært i Orlando Bar Og Grill As? Del dine erfaringer!