“Beste i salten”
Anmeldelse av City Grill Fauske

City Grill Fauske
Vurdert som nr. 6 av 18 Restauranter i Fauske
Anmeldt 20. september 2021

Den beste service! Helt nydelig mat og den desidert Beste rullekebaben som er i Salten! Rask levering og veldig ren og koselig/familie vennlig lokale, Anbefales sterk!

Dato for besøk: september 2021
Takk, 509christoffer

Anmeldt 27. juli 2021

Vi stoppet på tur videre nord. God mat og fin service, enkelt men rent lokale. Kaffe inkludert i maten. Alt i alt midt i blinken.

Takk, StigRAM
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Hit kommer vi ikke tilbake. Var en familie på fem som skulle ha noe å spise. Alt annet var stengt, så det eneste plusset var at de hadde åpent etter klokken 22. Kjøttet i hamburgerne var knusktørt og kaldt, kyllingen i salaten var kald og rar konsistens på (mulig prøvd oppvarming i mikro), pizzaen minte om frossenpizza og kaffen var kald. Tross at vi var veldig sultne og i utgangspunktet kunne spist det meste, forlot vi restauranten etter bare en smakebit

1  Takk, Advisingleah
Anmeldt 26. februar 2021

Herlig første opplevelse på Fauske, god mat, god atmosfære og fantastisk personale. Alt i alt en flott første opplevlese på Fauske og vil absolutt anbefale til alle

Dato for besøk: januar 2021
1  Takk, Kerem007
Anmeldt 23. mai 2022

Dato for besøk: mai 2022

Reisende som så på City Grill Fauske, så også på

Fauske, Fauske kommune

Har du vært i City Grill Fauske? Del dine erfaringer!