Booking.comUSD 144
ScandicHotels.comUSD 153
Orbitz.com
Anmeldt 19. oktober 2018

Da jeg sjekket inn måtte jeg vente på at de 2 som var i rommet bak resepsjon hadde pratet seg ferdig. Ingen hei eller velkommen da jeg betalte ved innsjekking. Da jeg tok en kaffe i automaten ved resepsjonen fikk jeg beskjed om at jeg måtte betale 15.- for kaffen. Ingen kaffeautomat for gjester der. På rommet var det vannkoker med 2 porsjonsposer med dårlig instant kaffe. Rommet var stort og fint med god plass å jobbe. Måtte ut i bilen for å hente papir og penn siden scandic ikke har råd til å ha dette på rommene sine i Fauske.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Selger2015
RagnhildE79, NK Resepsjon på Scandic Fauske, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. desember 2018

Hei og takk for din tilbakemelding.
Må virkelig få beklage for din opplevelse her ved Scandic Fauske. Slik skal det jo så absolutt ikke være. Her har vi sviktet på alle ledd. Jeg har tatt det videre for å sørge for at vi skal være på topp til enhver tid og at det ikke gjentar seg.
Håper det ikke skremmer deg fra å bo her flere ganger, vi kan jo bare bli bedre :)

Ønsker deg ei riktig så fin adventstid :)

mvh
Ragnhild Erikstad
NK Resepsjon

Anmeldt 19. september 2018 via mobile enheter

Noen ganger bare innfrir stedet og hotellet på best mulig måte. Helt fra man ringte for å booke til man ankommer og bor her, møter man en fantastisk gjestfrihet og service og man føler seg sett og verdsatt som gjest. Joda, deler av hotellet er litt shabby, og det er tydelig at oppussing foregår, men det blir ikke vesentlig i opplevelsen, når resten av stedet er så bra. Vil også anbefale å spørre om utsikt over fjorden. Den nordnorske naturen og været gjør noe ekstra med oppholdet.

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, GunhildStjordal
Anmeldt 13. september 2018 via mobile enheter

Herlighet så mye god mat!! :))) Kokkene har virkelig stått på. Alt lå fint på fat, og så delikat ut. Og slett ikke dyrt. Anbefaler iallefall den :) Servitørene passe på at glassene var fylt opp, og fjerna brukte tallerkener underveis. Koselig lokale.

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, Bodo2020
RagnhildE79, NK Resepsjon på Scandic Fauske, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. november 2018

Hei

Takk for din tilbakemelding etter opphold i september. Godt å høre du hadde det trivelig hos oss :) Håper vi sees ved en annen anledning :)

Mvh
Ragnhild Erikstad
NK Resepsjon

Anmeldt 7. august 2018

Meget god dusj hvor man virkelig får spylt seg. God frokost med trivelig betjening/god service. Rikelig utvalg av pålegg, gode egg. Godt utvalg i drikke.
Noe varme rom og litt mye støy, derfor vanskelig å ha vinduet åpent

Dato for oppholdet: juli 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Rune S
RagnhildE79, NK Resepsjon på Scandic Fauske, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. september 2018

Hei hei

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding fra ditt opphold hos oss, håper varmen og litt støy utenfra ikke skremmer dere fra et nytt opphold ved en annen anledning :)

Anmeldt 19. juli 2018

Fin utsikt, lett adkomst, søt og serviceminded servitør. Middagsbuffet var elendig. Smakløst til dårlig smak. Dette er flaut å servere midt i turistsesongen. Stakkars servitør. Glad jeg slipper å bo der denne gangen.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, annepT1217HM

Hei

Tusen takk for din tilbakemelding for ditt besøk i sommer. Må virkelig beklage at buffèen ikke stod til forventningene, slik skal det ikke være. Håper du gir oss en ny sjanse ved en annen anledning :)