Anmeldt 26. august 2019

Tipp topp hotell med meget hyggelig betjening, flotte rom,- og ikke minst glutenfri frokost. Anbefales som overnattingsted, eller det er ferie/fritid eller andre turer.
Lett tilgjengelig, midt i Fauske, heis og det meste som en har behov for.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, LA6TOA
RagnhildE79, Kundeansvarlig på Fauske Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. august 2019

Hei og tusen takk for hyggelig tilbakemelding fra ditt opphold her ved Scandic Fauske. Veldig hyggelig å lese :)

Ønsker dere en fin høst fremover og velkommen tilbake :)

Mvh
Ragnhild Erikstad
Scandic Fauske

Anmeldt 18. august 2019 via mobile enheter

To voksne og en liten hund trengte husrom for natten på vei nordover. Gode senger, men veldig høye. Sentral beliggenhet. Helt grei frokost. Parkering rett utenfor hotellet.En helt grei overnatting. Havutsikt fra rommet.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, Vibeke H
RagnhildE79, Kundeansvarlig på Fauske Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. august 2019

Hei og takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på :)

Sengene er nok kanskje litt høye for noen, men det gjør jobben enklere for vår husøkonomavdeling når de rengjør. Håper dere hadde et trivelig opphold, ønsker dere velkommen tilbake ved en annen anledning :)

Mvh

• Reisetype: Reiste alene

Anmeldt 29. juli 2019

Dato for oppholdet: juli 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
RagnhildE79, Kundeansvarlig på Fauske Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2019

Anmeldt 16. juli 2019

Dato for oppholdet: juli 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com