Gratis avbestilling frem til 03.10.21
Orbitz.com
Anmeldt 13. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 11. juli 2020

Gammelt slitent hotell. Praktisk at det ligger langs veien men dårlig standard. Prisen vi betalte svarer vanligvis til et greit hotellrom i Norge med god frokost. Det er koronatider men rundstykket vi fikk var ikke ferskt.

Takk, 725siljed
Ragnhild Erikstad, Other på Scandic Fauske, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2020

Hei og takk for din tilbakemelding. Dette var veldig synd å lese men veldig bra at du sier i fra.

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

God mottagelse, rom rent og i tillegg fikk vi suiten. Den hadde vi desverre ikke tid til å bruke men tanken var god.
Kom inn sent så det ble ingen middag på hotellet. Frokost var det dårligste vi noen ganger har fått, et svett rundstykke med ost og skinke. Drikke fikk vi velge selv.

1  Takk, 856alfz

Hei og takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på.

Anmeldt 6. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 23. juni 2020 via mobile enheter

Beliggende sentralt i Fauske sentrum. Gammelt og slitt hotell. Rask innsjekk. Må få brukernavn og passord for WiFi i resepsjonen, tungvint. Savnet kjøleskap på rommet. Ikke imponert over renholdet, bl.a. var det ett godt synlig, stort fingeravtrykk på innsiden midt på det ene vinduet. Fryktelig slitt og ødelagt tregulv på rommet Dusjdørene hang og slang. Fantastisk bra trykk i dusjen. Utrolig godt vann i springen.
Korona-frokost.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, StianTRD

Hei og takk for din tilbakemelding, det er veldig viktig for oss.