Trip.com
Travelocity
Orbitz.com
2025 av 167 anmeldelser
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Slitt hotell, lite hotellrom, knøttlite og slitt bad. Elendig løsning på koronafrokost; et rundstykke med ost og skinke. Bra beliggenhet, lett å finne fram til.
Oppussingsarbeide pågikk (noe som er strengt nødvendig),så restauranten var stengt.

1  Takk, 633veronicaj
Scandic Fauske, Other på Scandic Fauske, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2020

Hei og takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på.

Anmeldt 13. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 11. juli 2020

Gammelt slitent hotell. Praktisk at det ligger langs veien men dårlig standard. Prisen vi betalte svarer vanligvis til et greit hotellrom i Norge med god frokost. Det er koronatider men rundstykket vi fikk var ikke ferskt.

Takk, 725siljed
Ragnhild Erikstad, Other på Scandic Fauske, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2020

Hei og takk for din tilbakemelding. Dette var veldig synd å lese men veldig bra at du sier i fra.

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

God mottagelse, rom rent og i tillegg fikk vi suiten. Den hadde vi desverre ikke tid til å bruke men tanken var god.
Kom inn sent så det ble ingen middag på hotellet. Frokost var det dårligste vi noen ganger har fått, et svett rundstykke med ost og skinke. Drikke fikk vi velge selv.

1  Takk, 856alfz

Hei og takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på.

Anmeldt 6. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels