Gratis avbestilling frem til 08.08.21
Gratis avbestilling frem til 08.08.21
Destinia.com
HurbUSD 175
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Flott beliggenhet og hyggelig personale. Relativt dyr pris. Litt gammelmodig og slitt. Kjøkkenet var stengt grunnet oppussing, så frokosten var dermed veldig enkel med påsmurt rundstykke, kaffe/juice og frukt. Helt greit hotell, men synes prisen var i overkant, særlig med den primitive frokosten.

Reisetype: Reiste alene
1  Takk, 422toreb
Scandic Fauske, Other på Scandic Fauske, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2020

Hei og takk for tilbakemeldingen, det setter vi pris på. Nå ser vi en ende på renoveringen etter mye forsinkelser og overraskelser. Resultatet blir veldig bra og vi gleder oss. :) Håper vi kan få vise oss fra en bedre side ved neste anledning.

Anmeldt 27. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 20. juli 2020

Et hotell som trenger sårt til oppussing. Ventilasjon mangler. Dårlig wifi. Forbindelse hvis en satt i gangen. Ba om en ekstra stol på rommet da vi var to pensjonister på tur, Fikk NEI i resepsjonen. Min kone gikk så til disken å foreslo en stol fra baren som var stengt. Dette var en mulighet resepsjonistene ikke hadde tenkt på, så satt på barkrakken den kvelden . Et ikke fersk rundstykke med skinke og ost er frokost.

Takk, Paul T
Scandic Fauske, Other på Scandic Fauske, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2020

Hei og takk for din tilbakemelding. Håper vi kan få vise oss fra en mye bedre side ved neste anledning.

Ønsker dere en god sommer :)

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Slitt hotell, lite hotellrom, knøttlite og slitt bad. Elendig løsning på koronafrokost; et rundstykke med ost og skinke. Bra beliggenhet, lett å finne fram til.
Oppussingsarbeide pågikk (noe som er strengt nødvendig),så restauranten var stengt.

1  Takk, 633veronicaj

Hei og takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på.

God sommer :)

Anmeldt 13. juli 2020