Gratis avbestilling frem til 24.10.21
FindHotelUSD 155
eDreamsUSD 154
Anmeldt 19. august 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Scandic Fauske, Other på Scandic Fauske, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. desember 2020

Anmeldt 15. august 2020 via mobile enheter

Kom sent og dro tidlig og trengte bare et sted å sove. Det så litt slitent ut men prisen var grei og det var rent og pent. Det som trakk mest ned var frokosten, det er greit nok at de pusser opp kjøkkenet men de kunne ha klart å servere noe annet en et grovt rundstykke klappet sammen med noe.

Reisetype: Reiste alene
1  Takk, mortenn738
Scandic Fauske, Other på Scandic Fauske, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2020

Takk for tilbakemeldingen, det setter vi stor pris på. Håper du tar turen innom oss ved en annen anledning slik at vi kan få servert deg en bedre frokost :)

Anmeldt 10. august 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Fauske hotell har hatt sine glansdager, og fremstår som både gammelt og litt ruskete. Ekstremt lytt mellom rom og ut i gang. Bitteliten TV. De holder på å renovere deler av det nå, så blir sikkert fint med tida. Ligger midt i byen, med egen gratis parkering. Og god service skal de ha at det var der!

Reisetype: Reiste alene
1  Takk, 468rikker

Hei og takk for tilbakemeldingen :) Nå nærmer vi oss ferdig i renoveringen, vi gleder oss :)

Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Helt ok hotell. Kjøkkenet under oppussing stod det å lese på Scandic sin nettside. Alternativ frokost tilbys. Det var det dårligste æ har fått servert ever. Seig baguette med ost og salami fra et bakeri. To tygger så gikk resten i søpla. Det her må da kunne ha vært ordnet på en annen måte.

Takk, Pia S

Hei og takk for din tilbakemelding. Håper vi kan få vise oss fra en bedre side når neste anledning byr seg. Nå er det ikke mange dagene til det normalisere seg hos oss. :)