Booking.comUSD 156
TripadvisorUSD 156
eDreams
FindHotel
Anmeldt 30. august 2020 via mobile enheter

Vertskapet skal ha ros - vi følte oss godt tatt i mot og at de virkelig ønsket at vi skulle ha et fint opphold.
Rommet var pent og lyst, flislagt bad med påslått gulvvarme. Godt fungerende Wifi. Kaffekoker var dessverre fjernet pga Korona-tiltak.
Hverken bar eller restaurant var åpen. Hotellverten ga grei informasjon om mulige spisesteder i nærheten. Han solgte vin, øl og mineralvann i resepsjonen, så det fungerte greit. Frokost litt amputert (pga stengt kjøkken - renovering), men grei utdeling av varer fra lokalt bakeri + yoghurt, juice og frukt i tillegg til kaffe.

2  Takk, EllenChr
Scandic Fauske, Other på Scandic Fauske, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. desember 2020

Hei og takk for hyggelig tilbakemelding. Velkommen tilbake :)

Anmeldt 21. august 2020 via mobile enheter

Vi var som mange andre i sommer på vei til Lofoten og tok en overnatting på Scandic Fauske hotel. De har gratis parkering og hyggelig betjening tok imot oss og vi fikk et stort rom i 5. etasje, som vi var fornøyd med. De holdt på å renovere kjøkkenet, så det var endel byggevirksomhet.

Til frokost fikk vi valget mellom 3 forskjellige baguetter, kaffe, yougert og noe frukt. Når baguetten blir smurt en stund før den skal spises blir den bløt, så det beste hadde vært bare og levert ut rundstykker i en pose og smør/pålegg i en annen pose, så kunne vi smurt selv. Med tanke på Koronasmitte følte vi oss trygge på hotellet, da rommet var godt rengjort og mye antibak på hotellet.

Takk, P1870UJtoms

Hei og takk for tilbakemeldingen. Håper vi sees igjen:)

Anmeldt 19. august 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 15. august 2020 via mobile enheter

Kom sent og dro tidlig og trengte bare et sted å sove. Det så litt slitent ut men prisen var grei og det var rent og pent. Det som trakk mest ned var frokosten, det er greit nok at de pusser opp kjøkkenet men de kunne ha klart å servere noe annet en et grovt rundstykke klappet sammen med noe.

Reisetype: Reiste alene
1  Takk, mortenn738
Scandic Fauske, Other på Scandic Fauske, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2020

Takk for tilbakemeldingen, det setter vi stor pris på. Håper du tar turen innom oss ved en annen anledning slik at vi kan få servert deg en bedre frokost :)

Anmeldt 10. august 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels