Travelocity
Orbitz.com
Booking.comUSD 156
Anmeldt 4. september 2020 via mobile enheter

Vi fikk tidenes dårligste rom, med m.a. sprukken doring, utsikt mot en murvegg + trist, slitt og utdatert innredning.
Rommet hadde to smale enkeltsenger, nattlampene var plassert nesten på nivå med madrassen og var dermed umulige å bruke. Da vi dro, og vekslet noen ord med resepsjonisten, fikk vi beskjed om at rommet var så dårlig siden vi kom sent og hotellet var fullt, men vi så max. 10 andre gjester. Riktignok var sengene gode og håndklærene varme, men det manglet skjerming mellom dusj og resten av badet. Det gikk dermed ikke an å dusje uten at resten av badet ble vått.
Og frokosten, den var virkelig ubeskrivelig dårlig. M.a. var det bare en boks med grisete Vita som eneste alternativ til smør/margarin.
Syltetøyskålene var ikke rengjort og det er den eneste hotellfrokosten vi har opplevd uten kokte egg.
Det er forståelig at det ikke kan være stort utvalg i frokostbuffeen på et lite hotell i distriktet midt i uken, men det som blir tilbudt må være innbydende og apetittelig. Det var det ikke her. Og i desse tider med fokus på smittevern burde det i alle fall ha vært et lite utvalg med porsjonspakket pålegg. Hotellet er under rehabilitering.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, bodiln614
Scandic Fauske, Other på Scandic Fauske, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. desember 2020

Hei og takk for tilbakemeldingen. Må bare beklage at opplevelsen hos oss var dårlig, det er ikke slikt vi ønsker å vise oss. Håper vi kan få vise oss fra en bedre side ved neste mulighet. Ønsker dere velkommen tilbake.

Anmeldt 30. august 2020 via mobile enheter

Vertskapet skal ha ros - vi følte oss godt tatt i mot og at de virkelig ønsket at vi skulle ha et fint opphold.
Rommet var pent og lyst, flislagt bad med påslått gulvvarme. Godt fungerende Wifi. Kaffekoker var dessverre fjernet pga Korona-tiltak.
Hverken bar eller restaurant var åpen. Hotellverten ga grei informasjon om mulige spisesteder i nærheten. Han solgte vin, øl og mineralvann i resepsjonen, så det fungerte greit. Frokost litt amputert (pga stengt kjøkken - renovering), men grei utdeling av varer fra lokalt bakeri + yoghurt, juice og frukt i tillegg til kaffe.

2  Takk, EllenChr

Hei og takk for hyggelig tilbakemelding. Velkommen tilbake :)

Anmeldt 21. august 2020 via mobile enheter

Vi var som mange andre i sommer på vei til Lofoten og tok en overnatting på Scandic Fauske hotel. De har gratis parkering og hyggelig betjening tok imot oss og vi fikk et stort rom i 5. etasje, som vi var fornøyd med. De holdt på å renovere kjøkkenet, så det var endel byggevirksomhet.

Til frokost fikk vi valget mellom 3 forskjellige baguetter, kaffe, yougert og noe frukt. Når baguetten blir smurt en stund før den skal spises blir den bløt, så det beste hadde vært bare og levert ut rundstykker i en pose og smør/pålegg i en annen pose, så kunne vi smurt selv. Med tanke på Koronasmitte følte vi oss trygge på hotellet, da rommet var godt rengjort og mye antibak på hotellet.

Takk, P1870UJtoms

Hei og takk for tilbakemeldingen. Håper vi sees igjen:)

Anmeldt 19. august 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 15. august 2020 via mobile enheter

Kom sent og dro tidlig og trengte bare et sted å sove. Det så litt slitent ut men prisen var grei og det var rent og pent. Det som trakk mest ned var frokosten, det er greit nok at de pusser opp kjøkkenet men de kunne ha klart å servere noe annet en et grovt rundstykke klappet sammen med noe.

Reisetype: Reiste alene
1  Takk, mortenn738
Scandic Fauske, Other på Scandic Fauske, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2020

Takk for tilbakemeldingen, det setter vi stor pris på. Håper du tar turen innom oss ved en annen anledning slik at vi kan få servert deg en bedre frokost :)