Gratis avbestilling frem til 21.08.22
Destinia.com
FindHotelUSD 188
Agoda.comUSD 189
Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Hyggelig betjening. Parkering like ved. Vi hadde med barn som ville trene, men hotellet hadde avtale med et treningssenter som lånet stykke fra så det ble ikke benyttet.
Rommene er noe slitt, spesielt badet. Men absolutt et bra sted å overnatte på vei nord-, eller sørover.

Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, torem491
Scandic Fauske, Other på Scandic Fauske, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2021

Hei og takk for hyggelig tilbakemelding :)

God Sommer!

Anmeldt 19. juni 2021 via mobile enheter

Rommene er greie, noen litt slitte. Har sikkert sovet der 10 - 12 ganger i løpet av 3 år. Rene rom og gode senger. Gratis parkering. Men frokosten kan de ikke. Kommer de tidlig er varmmaten tom. Selv om det er avtalt frokost til arbeidere som gjør at det er tomt, så blir det ikke fylt på.
Kommer du sent, så er varm mat kald og ikke påfyllt. Mye er ikke etterfyllt, og det lille ekstra mangler.

Reisetype: Reiste alene
Takk, annerF156QN

Hei og takk for din tilbakemelding. Må bare få beklage at frokosten ikke stod til forventningene. Slikt skal det ikke være.
Vi setter pris på at du gir beskjed.

God Sommer :)

Anmeldt 5. juni 2021 via mobile enheter

Kom fram på kvelden og enkelt og sjekke inn, fekk parkering rett på utsida. Hyggeleg betjening men litt lite rom og varmt. Veldig god frokost så totalt eit hyggeleg opphald. Reint og fint , men deler kan nok pusses litt på.

Takk, Kai T

Hei og takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på :)

God Sommer!

Anmeldt 23. oktober 2020 via mobile enheter

Vi hadde booket et standard rom, men fikk tildelt et stort og fint rom med både sittegruppe og sofagruppe. Hotellet ligger også sentralt ift andre servicetilbud som butikker og restauranter. Veldig fornøyd med hotelloppholdet.

Dato for oppholdet: oktober 2020
Takk, j0nasse
Scandic Fauske, Other på Scandic Fauske, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. desember 2020

Hei og takk for hyggelig tilbakemelding, det var koselig å lese :)

Vi sees!

Anmeldt 13. september 2020 via mobile enheter

Rolig hotell i sentrum av Fauske.
Rom og renhold var OK, uten å imponere. Hadde sikkert ikke gjort noe om badet fikk en skikkelig oppgradering. Sengene var bra.
Frokost: Nokså redusert innhold. Meget sparsomt. Flere påleggstyper hadde nok vært båret inn og ut i flere dager. Varmmat - egg, bacon, pølser, eggerøre var så vidt lunken. Pølsene var skrukkete i overflaten, som tyder på at de har vært varmet opp flere ganger.
Verdt prisen? Neppe.

Dato for oppholdet: september 2020
1  Takk, 985steinare

Hei og takk for tilbakemeldingen, det setter vi stor pris på slik at vi kan forbedre oss.