TripadvisorUSD 184
Orbitz.com
eDreams
ScandicHotels.comUSD 185
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Booket et superior familierom på scandic Fauske til 1750kr i juli. Det var klissete flekker i vinduskarmen, lyspærer som ikke fungerte, og tom tørkepapiholder på rommet da vi kom. Vedrørende standarden på rommet se bildene fra badet under. Ihvertfall ikke noe som forventes for et superior rom. For ordensskyld; vi hadde ikke bestilt et handicap rom, og vi bestilte rommet i god tid før ankomst. Gav også beskjed til resepsjonisten om at det manglet tørkepapir, hun sa at de skulle ordne det, det gjorde de ikke. Hotelet anbefales ikke.

Takk, HSIS1982
Scandic Fauske, Annet på Scandic Fauske, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. januar 2022

Hei og takk for din tilbakemelding. Må bare beklage at oppholdet ikke stod til forventningene. Er jo ikke slik vi ønsker å være. Håper vi kan få vise oss fra en dere side ved en annen anledning.

Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Hyggelig betjening. Parkering like ved. Vi hadde med barn som ville trene, men hotellet hadde avtale med et treningssenter som lånet stykke fra så det ble ikke benyttet.
Rommene er noe slitt, spesielt badet. Men absolutt et bra sted å overnatte på vei nord-, eller sørover.

Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, torem491
Scandic Fauske, Other på Scandic Fauske, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2021

Hei og takk for hyggelig tilbakemelding :)

God Sommer!

Anmeldt 19. juni 2021 via mobile enheter

Rommene er greie, noen litt slitte. Har sikkert sovet der 10 - 12 ganger i løpet av 3 år. Rene rom og gode senger. Gratis parkering. Men frokosten kan de ikke. Kommer de tidlig er varmmaten tom. Selv om det er avtalt frokost til arbeidere som gjør at det er tomt, så blir det ikke fylt på.
Kommer du sent, så er varm mat kald og ikke påfyllt. Mye er ikke etterfyllt, og det lille ekstra mangler.

Reisetype: Reiste alene
Takk, annerF156QN

Hei og takk for din tilbakemelding. Må bare få beklage at frokosten ikke stod til forventningene. Slikt skal det ikke være.
Vi setter pris på at du gir beskjed.

God Sommer :)

Anmeldt 5. juni 2021 via mobile enheter

Kom fram på kvelden og enkelt og sjekke inn, fekk parkering rett på utsida. Hyggeleg betjening men litt lite rom og varmt. Veldig god frokost så totalt eit hyggeleg opphald. Reint og fint , men deler kan nok pusses litt på.

Takk, Kai T

Hei og takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på :)

God Sommer!

Anmeldt 23. oktober 2020 via mobile enheter

Vi hadde booket et standard rom, men fikk tildelt et stort og fint rom med både sittegruppe og sofagruppe. Hotellet ligger også sentralt ift andre servicetilbud som butikker og restauranter. Veldig fornøyd med hotelloppholdet.

Dato for oppholdet: oktober 2020
Takk, j0nasse
Scandic Fauske, Other på Scandic Fauske, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. desember 2020

Hei og takk for hyggelig tilbakemelding, det var koselig å lese :)

Vi sees!