Booking.comUSD 187
ScandicHotels.comUSD 185
FindHotelUSD 184
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Misfornøyd etter en natt på et rom i 4.etg ut mot E6. Pga feil med varmen/kjølingen av rommet var vi avhengige av å åpne vinduet og slippe inn luft. Mye støy fra trafikken. Dårlig ivaretatt smittevern i frokostsalen. Har mye å lære av andre hoteller på dette området. Dårlig renhold av badet med bla en ekkel og skitten hårføner.

Romtips: Sats på et annet hotell i Fauske hvis du vil ha en hyggelig og trygg opplevelse av oppholdet i byen.
1  Takk, Anne-Lise S
Scandic Fauske, Annet på Scandic Fauske, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. januar 2022

Hei og takk for din tilbakemelding. Håper at vi kan få vise oss fra en bedre side ved neste anledning.

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte allergirom i god tid før vi skulle reise, det var skittent når vi kom, rusk på gulvene og hår i badekaret. Rommet var også slitt og det var tydelig ikke vasket oppå lamper, sengegavl og nattbord. Vi klagde og fikk vasket to ganger, det ble fortsatt ikke rent. Vaskeren hadde tydeligvis ikke fått beskjed fra resepsjonen om hva han skulle gjøre. Itillegg kom han og sprayet ned rommet vårt med sterk vaskespray, dette skulle kanskje vært gjort i god tid før på et allergirom og luftet etterpå! Itillegg var det varmt, ingen aircondition og veldig bråkete ut mot veien.. resepsjonisten skyldte vaskingen på lite bemanning, men jeg tenker at de nesten burde advart på forhånd isåfall. Ifht corona er jo dette helt utrolig, var håndtak og lysbrytere vasket tro? Med små barn som tar på det meste var dette ille. Vi fikk avslag i prisen, men denne forferdelige natten sitter fortsatt i kroppen. Anbefales absolutt ikke! Skulle heller kjørt den ekstra timen vi tenkte og sovet i bodø istedenfor!

2  Takk, 730liva

Hei og takk for din tilbakemelding. Må bare beklage opplevelsen du hadde hos oss. Slik skal det jo ikke være men takk for at du sa i fra. Håper vi kan få vise oss fra en bedre side ved neste anledning.

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Ett hyggelig hotell som vi stort sett alltid benytter når vi er på Fauske . Godt renhold .
Hadde lyst å spise i restauranten men pga ett for oss for lite utvalg av fisk på menyen gikk vi ett annet sted . God frokost og hyggelige ansatte på hele hotellet . Hotellet kan anbefales.

Takk, Irene J

Hei og takk for hyggelig tilbakemelding :)

Anmeldt 27. juli 2021

Hadde booket meg inn sammen med min sønn på Scandic Fauske fra 05.07 - 06.07 i forbindelse med en hotell turne i Midt- og Nord Norge. Booket rom i hht Scandic Friends Level 3, standard rom (18-25kvm) med oppgradering ved tilgjengelighet.
Ved innsjekk etterspurte jeg voucher ihht medlemsskap, denne skal ligge sammen med rom-nøkkel. Fikk beskjed at jeg bare skulle sette ekstra på rommet og si i fra dagen etter. Fikk tildelt rom 415. Jeg sendte melding til hotellet for å spørre hvilke rom kategori dette rommet tilhørte, uten svar. Et av de minste rommene jeg har bodd på i Norge. (Kan ikke ha vært 18kvm?, for oppgradert var jeg i alle fall ikke). Du kunne sitte på toalett, pusse tennene og dusje samtidig. Toalettpapir var det samme som du forventer på bensinstasjoner, Katrin toalettpapir på stor rull levert bla Staples og Lyreco.
Frokost buffe var heller ikke slik jeg forventer på Scandic. Jeg spurte personal om det fantes bacon, men fikk svar at de ikke visste om det var noe mer på gang. Etter litt kom en liten skål med bacon ut på enden av Bar-disk, personal sa ikke i fra, så når jeg kom var det en enslig bacon bit igjen.
Utsjekk: Verdens hyggeligste resepsjonist. Hun overgikk alle forventingene og var høydepunktet for hele oppholdet. Denne personen må verdsettes av Scandic Fauske, gull verdt:)
Men så, bonuspoengene. Skal være på konto senest 10 dager etter utsjekk. Jeg sjekker inn og ut av hoteller i ulike kjeder. Poengene kommer fra alle foruten Scandic Fauske. Har hatt dialog via Messenger og telefon, men poengene uteblir. Hvorfor? Har vært i kontakt med dem 4-5 ganger og ingenting skjer. Jeg har også sendt email til Scandic Friends for en tid tilbake siden, denne er også ubesvart. Har meldt inn på Mine sider, men poengene kommer ikke.
Alt i alt; Oppholdet på Scandic Fauske skulle jeg helst vært foruten. Resepsjonist ved utsjekk var fantastisk og gjør at de ikke kommer helt på bunn. Men, kjør til Bodø hvis dere kan, her finnes mye bedre hoteller hvor standard og generell service er mye bedre.
Jeg ønsker at Scandic Fauske det beste, håper andre gjester får en bedre total opplevelse enn meg og min sønn.

Romtips: Ikke book standard med mindre du vil føle du er på KIEL cruise
1  Takk, RegularHotelVisitor1
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Booket et superior familierom på scandic Fauske til 1750kr i juli. Det var klissete flekker i vinduskarmen, lyspærer som ikke fungerte, og tom tørkepapiholder på rommet da vi kom. Vedrørende standarden på rommet se bildene fra badet under. Ihvertfall ikke noe som forventes for et superior rom. For ordensskyld; vi hadde ikke bestilt et handicap rom, og vi bestilte rommet i god tid før ankomst. Gav også beskjed til resepsjonisten om at det manglet tørkepapir, hun sa at de skulle ordne det, det gjorde de ikke. Hotelet anbefales ikke.

Takk, HSIS1982

Hei og takk for din tilbakemelding. Må bare beklage at oppholdet ikke stod til forventningene. Er jo ikke slik vi ønsker å være. Håper vi kan få vise oss fra en dere side ved en annen anledning.