“Nydelig kjøttkakemiddag”

Fauske Jernbanekafe
Vurdert som nr. 4 av 12 Restauranter i Fauske
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig kjøttkakemiddag, god service. Absolutt noe av det bedre langs veiene, ikke ille pris heller.

Takk, Terryviking

Anmeldt 1. august 2019 via mobile enheter

Maten er bra og det er bred utvalg. Mye bedre enn det pleier å være på jernbanestasjoner! Spesialburgeren er konge.

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, dmigor54
Anmeldt 26. juli 2019 via mobile enheter

Dette var ikke mye og skryte av. Smakløs middag og tja uinteressant dame bak disken.Hverdagsmaten som det ikke skal gå ann og føkke opp, men det klarte di med glans. Mye rot på bordene og klamt og varmt. Ikke mye koselig og imøtekommende. Skal vi tilbake dit må det være pga softis, kanskje.

Dato for besøk: august 2018
Takk, vigdis64
Anmeldt 8. juli 2019

Kjøpte en typisk lokal rett; Møsbrømlefse, som smakte fantastisk. Men her har de også annen lokal mat og en hyggelig betjening. Kort tid mellom bestilling og levering.

Dato for besøk: juni 2019
2  Takk, mortens951
Anmeldt 8. mars 2019 via mobile enheter

Jernbanekafen i Fauske er verdt et besøk! Vi spiste nydeli møsbrømlefse med melk! Den var mektig så det holdt med en på hver. Trivelig dame som serverte oss og så var det rent!

Dato for besøk: mars 2019
1  Takk, 281steineriks

Reisende som så på Fauske Jernbanekafe, så også på

Fauske, Fauske kommune

Har du vært i Fauske Jernbanekafe? Del dine erfaringer!